rickie

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rickie
    hoe kouder hoe beter
    • 18-11-2005
    • 2377
    • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door Rinko

Rickie ?, die half verkoolde vissen die op het Zwarte water drijven........................................... ....................Daar weet jij toch niks van he, hoop ik? ~0

[Gewijzigd door Rinko op 06-20-06 at 12:03 PM]
    @ Gerrit; Rickie heeft nu veel minder vrije tijd, omdat ie niet meer elke dag vrij is (want dat was ik, toen ik naar school ging. Ik was niet verplicht om te komen, omdat ik volwasseneneducatie deed, dus ik ben na oud en nieuw buiten mn examens om, nog geen 10x op school geweest.

@ Rinko; Die vissen, weet ik inderdaad niks van. Vandaag heb ik er overigens wel weer geweldig goed gevangen. Waar zit jij altijd? Ik halverwege de zwolse dijk richting hasselt.

Reageer

• Rinko
      • 14-08-2005
      • 1117

Dat wisseld nogal maar waar ik vorig jaar heel veel zat, was eigenlijk op de splitsing van de stadsgracht het zwolle-ijsselkanaal en het zwarte water en dan in het weiland bij de de fietsbrug.(waar de koei'n loop'n)
      Ik had eigenlijk een vast plekje bij de passantenhaven maar daar ligt al een jaar een binnenvaartschip te koop :@
      Iets verder richting waar jij zit, bij de twistvlietbrug daar zijn nog wel eens wedstrijden en daar schijnt het ook goed te gaan op het moment.

Reageer

• rickie
        hoe kouder hoe beter
        • 18-11-2005
        • 2377
        • Oldebroek

Iets verder richting waar jij zit, bij de twistvlietbrug daar zijn nog wel eens wedstrijden en daar schijnt het ook goed te gaan op het moment.
        daar zit ik niet, en weet ook niet waar die plekken die jij bedoelt zeitten

Ik vis helemaal buiten zwolle, een kilometertje of 2 na stadshagen, waar een splitsing in het water zit.

Reageer

• Rinko
          • 14-08-2005
          • 1117

Het was ook richting waar jij vist.
          Maar jij zat verder, ik denk op de splitsing Zwarte water- Vecht? hoe dan ook het ging er goed.

Reageer

• rickie
            hoe kouder hoe beter
            • 18-11-2005
            • 2377
            • Oldebroek

Het was ook richting waar jij vist.
            Maar jij zat verder, ik denk op de splitsing Zwarte water- Vecht? hoe dan ook het ging er goed.
            ja, als ik op google earth kijk, is het inderdaad de vecht! Denk dat ik er binnenkort ook maar eens ga varen, kan ik mooie stekjes opzoeken, want je kan er slecht bij de oever komen.
            Het vissen ging er prima, had n flink net vol grote blei, voorn en n paar middelmatige brasems.

Reageer

Working...