ik zou graag met meneer Sido W. willen vissen (die 'doelstelling' heb ik inmiddels gehaald :P)
Met welke bekende nederlander zou jij een dagje willen vissen??....
Collapse
X
-
hahaha zegge ze allemaal maar is het neij gewoon een bier buikieOorspronkelijk geplaatst door Theo de Kreij
Ik heb er wel 1 hoor! Tis alleen wel effe zoeken onder de rest van mijn 'spieren'. Die zijn er in de loop van tijd overheen gegroeid !@#$ !@#$
Reageer
-
Nou oke, een kleintje dan. (@)Mvrgr,
Theo de Kreij.
Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
www.peche-tackle-europe.comReageer
-
Goed gereedschap heeft ten eerste geen afdak nodig en ten tweede krijgt het de kans niet om te hangen... het wordt namelijk gebruikt.
ff on Topic.... een bekende nederlander om mee te gaan vissen...: Wie de 27ste mei meedoet aan de forumdag mag dan met mij een dagje vissen... %)groet,
EduardReageer
-
Mvrgr,
Theo de Kreij.
Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
www.peche-tackle-europe.comReageer
-
houden we het netjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oorspronkelijk geplaatst door hbtje
alle goede gereedschap hangt toch onder een afdakje theo
groet hbtje
Reageer
-
IK WIL GRAAG MET ANJA VISSEN DIE ZEGT DAT ZE ZO GOED IS EN DAAR KAN IK EEN HOOP VAN LEREN TIS ALLEEN JAMMER DAT ZE NIKS VAN KARPERVISSEN WEET!!!!mazzelsss Dennis gr.Reageer
-
Anja is GEEN bekende Nederlander maar oke je bent niet de enige die daar mee wil vissenOorspronkelijk geplaatst door beverwijksekarper
IK WIL GRAAG MET ANJA VISSEN DIE ZEGT DAT ZE ZO GOED IS EN DAAR KAN IK EEN HOOP VAN LEREN TIS ALLEEN JAMMER DAT ZE NIKS VAN KARPERVISSEN WEET!!!!
Reageer
-
-
de laatste x dat ik met anja ben wees te vissen werd ik helemaal gek van dat kind!
veel te serieus!!!mazzelsss Dennis gr.Reageer
-
ach dat moet jij dan toch wel gewend zijnOorspronkelijk geplaatst door beverwijksekarper
de laatste x dat ik met anja ben wees te vissen werd ik helemaal gek van dat kind!
veel te serieus!!!
enne zo hoort het ook met wedstrijd vissen
kun je een voorbeeld aan nemen
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer