Spijtig genoeg nie, ik pak mijn camera enkel mee als ik op karper vis en met Zappa ga ik altijd vissen met de vatse stok, niet zozeer op karper.
Je vis vangst filmen?
Collapse
X
-
-
Is het meestal niet zo dat als je een camera meeneemt de vangsten uitblijven, net alsdat het niet regent als je je paraplu klaar hebt liggen en anders wel, je geen visvangt als je afgesproken hebt dat iemand komt kijken, en weer wel als die persoon weer vertrekt.
Het spul bijhebben is volgens mij altijd handig, maar om vooraf te plannen om e.e.a. te filmen valt volgens mij vaak in het water.
Reageer
-
...omdat "kobbenetten" filmen natuurlijk niet de bedoeling is en dat is wat je vooral ziet wanneer Zappa aan het werk is.
Reageer
-
maar ondanks een paar onhandigheidjes vang ik wel vis! Dit in tegenstelling en in schril contrast met zij die "aan het filmen zijn".
Trouwens, Murdockske, ik ga u hier en nu eens een tip geven hé. Als je voer werpt, doe dat dan niet in de overbuur zijn tuin maar in het water en als het even kan in de buurt van uw dobber, dat zal al veel helpen. Ik wed dat iedereen op het forum het hier met mij eens is.
#)
Reageer
-
éla, testworpen dienen hierbij niet als definitief gezien te worden maar als effectieve inschatting van de afstand. Daar kan jij (Zappa) natuurlijk niet over meepraten want uw "Kalessie"stokske gaat maar een metertje of 8 ver tov mijn 11.5 meter, op die afstand kan ik ze erin koppen!
Reageer
-
Ik heb altijd een videocam ( Sony DCR PC120E) en een SLR (Nikon F100) bij me. Heb afgelopen jaar nog een mooie film gemaakt waarin mijn maat een graskarper drilt van 104 centimeters.Reageer
-
Omdat ik op de bijeenkomst in maart toch niet mee vis maar wel daar ben,denk ik dat ik mijn camera meeneem om te filmen.
Lijkt me wel leuk voor een andere keer er weer na te kijken!barbeel vissertjeReageer
-
Reageer
-
Barbeeltje ik hoop voor je dat je dat allemaal kan filmen wat in mijn net zit 1 veel water
2 heel veel vis
Leuk filmpjes kan je ook op deze website zetten mischien kijken mensen naar dat filmpje en zeggen hee dat is nou gezellig en doen natuurlijk in 2006 ook mee.
Gr loloGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Heb (bijna) altijd een fototoestel mee als ik ga vissen. Ook de filmcamera gaat mee als er gesnoekt wordt of zoals afgelopen mei op meerval avontuur in Frankrijk. Van deze film heb ik een DVD gemaakt, maar ook een stukje film geschikt gemaakt voor internet. Het filmpje is te bewonderen op onze website, maar voor de liefhebber zet ik de link erbij om deze direct te bekijken.
Veel plezier!Groetjes,
Gert.
Team Fishing4u/Rix Hengelsport
Meer dan 13.000 artikelen online bij Fishing4u
Alles van Preston, korum en sonubaits bij www.prestonfishing.nlReageer
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

ke: 
Reageer