Helemaal toppie voor de doordouwers hier, mannen van weleer, mannen met ruggegraat ,mannen die stoppen met roken horen in dit rijtje thuis.
2005>>>STOPPEN MET ROKEN
Collapse
X
-
Update 04-01-2005
1. Gert : Rookvrij
2. Minimus: Rookvrij
3. Tester: Rookvrij
4. Emiel
5. Rudy: Rookvrij
6. Theo
7. Tip: Rookvrij
8. Murdock
9. Dim: Rookvrij
Hoe zit het met Emiel, Theo en Murdock?Groetjes,
Gert.
Team Fishing4u/Rix Hengelsport
Meer dan 13.000 artikelen online bij Fishing4u
Alles van Preston, korum en sonubaits bij www.prestonfishing.nlReageer
-
Met pleisters van 25 shaggies naar 3. Moet vooral de gewoonte afleren zie ik nu in. Naar de auto lopen, eerst een shaggie, naar de plee, eerst een shaggie, moeder de vrouw roept aan tafel, eerst een shaggie, vertegenwoordiger terugbellen, eerst een shaggie.
Doe mijn best.Reageer
-
Zijn jullie nu helemaal van de pot gerukt
roken KOM OP zoveel je kunt dat levert de schatkist flink wat geld op.
Als jullie stoppen, lopen ze deze inkomsten mis en dat moet natuurlijk gecompenseerd worden.
Straks moeten wij weer ergens anders extra voor gaan betalen omdat jullie met roken gestop zijn. !@#$ !@#$ !@#$
suc6
gerrit bakker
nou als dat geen stimulans is om voor altijd van het roken af te blijven dan weet ik het niet meer21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Nog een grappig weetje...
Rokers gaan makkelijker naar de wc (plee in het Nederlands)
Opstaan, saf aansteken, 2 min later zit je voor grote boodschap op de pot. Is het grootste voordeel dat ik ooit kon verzinnen!
Reageer
-
volledig met je eens Gerrit,trouwens gerookt vlees blijft langer goedOorspronkelijk geplaatst door gerrit Bakker
Zijn jullie nu helemaal van de pot gerukt
roken KOM OP zoveel je kunt dat levert de schatkist flink wat geld op.
Als jullie stoppen, lopen ze deze inkomsten mis en dat moet natuurlijk gecompenseerd worden.
Straks moeten wij weer ergens anders extra voor gaan betalen omdat jullie met roken gestop zijn. !@#$ !@#$ !@#$
suc6
gerrit bakker
nou als dat geen stimulans is om voor altijd van het roken af te blijven dan weet ik het niet meer
mvg,LodeReageer
-
ik heb het tot nu toe nog niet al te moeilijk gehad.ik heb ook al veel mensen ontmoet die ook gestopt zijn.doe wel niet anders dan eten en snoepen.ik ben wel bang als binnen een paar weken de wedstrijden weer beginnen,dat zal gevaarlijker worden. greets
op hoop van zege
Reageer
-
Vreemd ik had 2 nonnetjes in de family gehad, en die zijn amper in de vijftig geworden, en nooit gerookt. Ze liggen nu al jaren onder de grond. Jammer maar ik moest dit even zeggen. Roken weerhoud er niemand van om ook jong te sterven. De grootste boosdoener van deze tijd is het overgewicht. De mensen worden veel te dik, dat word de pest van deze eeuw.Oorspronkelijk geplaatst door Cor Jagt
Vandaag net in de krant elke sigaret kost je 28 minuten van je leven.
Niet rokers leven gemiddeld 14 jaar langer
www.pa3gju.nl
Beste groeten.Reageer
-
hallo vissport wat een domme uitleg is dat.je zegt dat overgewicht de grote boosdoener is.dat kan misschien waar zijn,maar ik ken ook dikke mensen die oud geworden zijn.bij mij gaat het erom dat ik wil baas zijn over mijn lichaam en niet die sigaret of dat sigaartje. ik ga keihard doooooooor.
Reageer
-
Als ik ne zak chips koop staat daar toch nie op vermeld in dikke zwarte letters : chips eten is dodelijk. Ne mens moet nu eenmaal eten, tis gewoon hoe ge daar mee omgaat.
Der zijn altijd uitzonderingen op de regel. Goethals is er ook 83 geworden en ge hebt mensen die gezond leven en sterven op hun 50ste.
Ma da neemt nog altijd nie weg dat roken gewoonweg de kans op ****** enorm vergroot. Daarbij worden uw tanden degoutant geel, het stinkt enorm en de rook pakt op men ogen.
Doorgaan manne, zou ek zo zeggen. Der zijn niks dan voordelen aan.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulezReageer
-
Ik rook ook niet meer , maar geloof me als ik zeg dat als je een paar maanden ben gestopt en je komt dan ergens waar veel gerookt is en je kom thuis ruik dan maar eens aan je kleding.
En als je rookt stinken je handen naar de nicotine, vul jij je korf of maak een voerbal .
Misschien had je meer gevangen als je geen stinkhanden had want daar verjaag je de vis mee.
Dus doorgaan met stoppen
Ik had een simpel rekensommetje gisteren gemaakt.
Ik heb gisteren een gekeken wat een pakje samson koste met vloei in de automaat .
4,90 euro
Ik rookte 2 a 3 pakjes per week buiten de sigaretten om dan
een een gemiddeld van 11 euro in de week
maal 52 = 572 euro
ROKERS 572 euro.
ALs jullie dat allemaal nou eens aan mijn geven koop ik een leuk hengeltje
En dit is dus een gemiddelde .
Dus hopelijk weer een stimulans om verder te gaan
Succes lolo
Groetjes
Johnny
Match