Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Idd...dat kan nog knap lastig worden. Kan natuurlijk ook instellen dat er op de werkplek niet gerookt mag worden. Als je dan toch wilt smoken, moet je maar even gaan pissen ofzo. Let ik wel op je hengel...
Groetjes,
Gert.
*************************** Team Fishing4u/Rix Hengelsport ***************************
ik hou het nog steeds vol eric.ben zelfs gisteren naar het voetbal geweest met een paar rokende vrienden en neen enkel probleem gehad.zit nu wel met een houten kop....heb een beetje teveel :lallen: :lallen: :lallen: die laatste was er te veel aan (@) (@) (@)
Ik heb het gevoel dat als je stopt met roken, dat je dan op één of andere manier ergens gaat compenseren(je wilt ergens voldoening uit halen). Ik heb me voornamelijk op het eten gestort. Meerdere keren per week naar de mac of een andere fastfood keten. Ik kwam dan ook gemiddeld 1 kilo per week aan. De eetbuien worden nu vanzelf minder en mijn lichaamsgewicht neemt weer iets af. Ik ben nu 3.5 maand gestopt en het wordt gelukkig steeds iets makkelijker.
Rudy en alle andere stoppers, ZET EM OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog steeds niks gepakt. Heb goede uitwerking op mijn omgeving. Vrouwlief is ook gestopt en die rookte als een ketter. Heeft ook al een week niet meer gerookt. Wat worden we toch een gezonde famile
As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.
Het lukt mij niet echt goed. In 1 keer is mij te moeilijk en dwing mijzelf om zo weinig mogelijk te roken. Ik heb geen shag of sigareten, leen af en toe een peuk van mijn vrouw. Steeds een beetje minder, dan moet het lukken. Ik wil er wel vanaf, dan maar op deze manier.
Tja, en als oprichter van deze topic schamm ik mij wel een beetje dat ik nog niet rookvrij ben.....
~_~
[Gewijzigd door Gert Koops op 03-11-05 at 10:39 PM]
Groetjes,
Gert.
*************************** Team Fishing4u/Rix Hengelsport ***************************
Reageer