2005>>>STOPPEN MET ROKEN

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • pastoor
    ...

• 02-02-2003
    • 1118
    • Drongelen

Ik heb besloten jullie allemaal te helpen!!!

Aan het water zal ik de collegavissers geen sigaretten meer geven. (@) (@) (@)

Reageer

• rudy vis
      sportvisser
      • 01-02-2003
      • 656
      • merelbeke

hallo gert heb ook al veel moeilijke dagen gehad.ik heb het geluk dat mijn vrouw niet rookt.zodus als ik het eens moeilijk heb heb ik direct geen rookgerief bij de hand.de grote test is voor mij als de wedstrijden beginnen !@#$ !@#$ het is al een pluspunt dat je verminderd bent.

Reageer

• tester
        Maas en Waal visser
        • 06-03-2004
        • 2596
        • Son

Hallo
        als ik dan de zegen maar krijg van PASTOOR want het werkt zelfs op afstand
        gisteren 4 uurtjes de waal 4 winde 8 brasem waarvan een met puntjes opzijn kop dus er komen nieuwe
        gr Gerard

Reageer

• buzzerfreak
          Newbie
          • 29-03-2005
          • 3

Hallo Gert
          t'is mischien wel (een jaartje maar) te laat om te reageren ,maar onder het motto beter laat dan nooit toch maar deze reactie.
          Ikzelf ben gedurende 38 jaar een verstokte roker (hopelijk) geweest ,en ben gestopt op 22jan2004 en idd soms is het niet eenvoudig (maar bedenk eens ,als JIJ aan de waterkant zit, geef JIJ het toch ook niet op ,wanneer er direkt niets gebeurt met JOUW lijntje).
          Want geef toe ,wanneer krijg je meestal een aanbeet ??? Juist !! Als JIJ weer eens een sigaretje aan't grijpen was ,in een of andere jaszak ,of was je mischien toevallig een sjekkie aan t'maken.(Bij MIJ was dat in ieder geval meestal zo)En t'is toch zonde om weer die prachtige aanbeet te missen .( en dan maar SHIT SHIT SHIT zeggen)Alleen daarvoor al .
          Dan is er nog een andere(maar positieve)kant aan heel dat rookgebeuren.
          Als je al die Eurootjes van al die stinkstokjes nu is in een potje zou stoppen , je zou er versteld van staan welk een prachtig hengeltje je zou kunnen gaan kopen na een jaartje.(En bovenal ,het zou zelfs nog gezond zijn ook )
          IK hoop dat je ondertussen al een jaartje gestopt bent ,en dat dit gezeur allemaal niet meer nodig was .

Groetjes van ..... Beybey
          Ps:wanneer een mens werkelijk iets wil ,is hij tot grootse dingen instaat GOOD LUCK

Reageer

Working...