Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Weej Limburgers zien nou einmaol ein klein bietje anders wie de res van ut land,maar umdet weej auck echte bourgondiers zien,weite weej teminste wie se van ut laeve kins geneete!!
Vrije vertaling door een Hagenees
Wei Limbolandâhs zèn nâh eenmaal un klein beetjuh andâhs as duh res van dat zootje, maah komp ut nâh an op veel vretûh en zuipûh dan zèn wei limbolandâhs kleinûh kindurûh vergelekûh met Hagenezûh
[Gewijzigd door Rob van Halteren op 01-11-05 at 10:33 PM]
Wei Limbolandâhs zèn nâh eenmaal un klein beetjuh andâhs as duh res van dat zootje, maah komp ut nâh an op veel vretûh en zuipûh dan zèn wei limbolandâhs kleinûh kindurûh vergelekûh met Hagenezûh
:? :? :? :? :? :? :? :? :? yes ik heb het gevonden in de Grote van Dale, een nieuwe taal, het kundulees.
Weej Limburgers zien nou einmaol ein klein bietje anders wie de res van ut land,maar umdet weej auck echte bourgondiers zien,weite weej teminste wie se van ut laeve kins geneete!!
Oorspronkelijk geplaatst door Rob van Halteren
Vrije vertaling door een Hagenees
[Gewijzigd door Rob van Halteren op 01-11-05 at 10:33 PM]
een hoger bewustzijnsniveau.........dan zijn jullie limburgers allemaal hagenenezen.ope een hoger niveau als wij leeft er niemand....behalve als je het over het NAP gaat hebben
Ik lees hier zo hoe een Limburger en een Hagenees een beetje elkaar vliegjes aan het afvangen zijn.... Over hoger bewustijnsniveau enzo..... Met alle respect heren, maar ik ben als geboren Leidenaar tegenwoordig woonachtig in het HOGE noorden, Groningen om precies te zijn, en hoger gaat toch echt niet hoor! Bovendien heb ik als Leidenaar toch echt wel een beetje zo'n mijn twijfels over het Bourgondische van de Hagenezen... Haagse bluf, Haags bakkie pleur, aardappelen in de vioolkist, een onsje ham (schuif maar onder de deur deur)... En om dan helemaal de doodsteek te geven: Waarom hebben de hagenezen een ooievaar als wapen? Juist: Hoog op de poten, Kaal in de veren en een grote snavel....
En over de limburgers: Limbabwe....ahum.... klinkt hééél ver weg...
Kortom, Wat ben ik blij om als Leidse Kaaskop mij nu een echte "Import-Groninger" te mogen noemen!
Niettan? Noudan!
Groningen?Dat hoort toch bij scandinavie?Je bedoeld daar bij de poolcirkel,daar waar de wereld ophoud?
Ik weet niet of het zo is
%) maar ik heb horen zeggen dat in groningen de sherrif nog op het varken rijdt.
Nee,ik zit toch liever in het zonnige zuiden,in "Limbabwe" is het zo slecht nog niet.
:hahaha: :hahaha: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :heavy: :heavy: :heavy:
Varkens.... ? Dat is toch Brabant?....Daar zijn toch de varkensfokerijen? Lieve Sven, op het 'Hoge Land' is er wel veel melkvee maar verder is het bij ons toch hoofdzakelijk graan, suikerbieten en siepels (....en dat leste moust moar opzouk'n in 'n boukje... )
Reageer