Fan van formule 1

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Murdock vx66
    Frequent aanwezig
    • 17-10-2004
    • 179

Barbeeltje, een bekend Nederlands chansonnier zong ooit : "dromen zijn bedrog..."

Reageer

• Emiel
      .........
      • 07-09-2004
      • 70
      • oldemarkt

Goed bezig Barbeeltje........ ke: ke:

We zullen zien dit jaar....

Groeten Emiel

Reageer

• Vissport
        Sportvisser
        • 07-01-2004
        • 756
        • Maasbracht

Ik denk dat er tussen dit en 2 jaar verder veel gaat veranderen. Volgens de organisatoren moeten de boliedes zuiniger worden, en moet het aantal pk.omlaag.
        Als ze iedere boliede met dezelfde pk's, erin zetten en zuiniger worden,dan wil ik maar eens zien wat er gebeurd. En dat is geen gerucht maar een feit binnen een paar jaar. Dit houd natuurlijk in dat de kleinere merken ook eens aan de bak kunnen komen. Tenminste dat is de ganse opzet, en begrijpelijk. Ik kan de organisatoren geen ongelijk geven. Als het ooit zo ver komt, dan zal schumacher wel zeggen, jongens ik stop ermee. Het zou me verbazen als het zo niet zou zijn. Ondanks alles is hij de beste auto coureur daar ben ik het volledig met eens. ipe:
        www.pa3gju.nl
        Beste groeten.

Reageer

• Murdock vx66
          Frequent aanwezig
          • 17-10-2004
          • 179

Klopt vissport wat je daar zegt, de constructeurs hebben er echter een antwoord op. BMW,Mercedes en Ferrari gaan vanaf 2008 hun eigen nieuwe concept opstarten zonder Bernie, zodat ze hun eigen reglementen kunnen hanteren, andere merken zullen natuurlijk ook welkom zijn. UIteindelijk is de Formule toch verzuurd? Sauber rijdt met oude generatie Ferrari motoren, Honda zit in de Jordans en de BARS en ga zo maar door, uiteindelijk wordt alles door de groten gecontroleerd.

Reageer

• barbeeltje
            Sportvisser
            • 04-11-2004
            • 592
            • limburg..

Ik denk nooit!!
            Voor een keer misschien als test vond hij dat leuk ,maar hij blijft motorsport het leukste vinden.
            Net zoals dat wedstrijdvissers zelden karpervissers worden
            of andersom!(behalve warheads dan!!!)
            barbeel vissertje

Reageer

• fiedeliedel
              Banned
              • 15-03-2004
              • 122

Ik ben een echte formule-1 gek. Ga tenminste 6 x per jaar naar een race. En mijn favoriete team is Ferrari en coureur is Michael Schumacher.

Reageer

• Eduard
                Moderator
                • 11-08-2004
                • 3278
                • Sappemeer

Herr Schumacher is zeker geen slechte coureur, maar, met alle respect mensen, hij blijft toch altijd slechts een schaduw van Ayrton Senna, qua kennis van een bolide, qua aanvoelen en afstellen (zonder alle computersnufjes van tegenwoordig), qua race-instinct en zeker wat sportiviteit betreft...
                groet,
                Eduard

Reageer

• Murdock vx66
                  Frequent aanwezig
                  • 17-10-2004
                  • 179

Eduard, met alle respect, maar nie beginnen flippen é makker, Senna was inderdaad super maar zomaar eventjes de beste coureur aller tijden gaan afwegen tegen hem kan iedereen hoor. Het is gemakkelijk natuurlijk aangezien hij dood is, had hij nog geleefd... Dat is nu bullshit die ik echt ben beu gehoord, hij is er niet meer en hij was niet de beste (hij kon misschien wel de beste geweest zijn maar dat zullen we nooit weten) en daarmee is alles gezegd. Je hebt altijd voor en tegenstanders maar zeggen dat Senna zijn wagen bvb beter kon afstellen is quatch, je gaat verschillende generaties met elkaar vergelijken en dat is een vlieger die niet opgaat. Dezelfde discussie bestaat ook rond Merckx en Armstrong en daar net hetzelfde. Senna was de beste van zijn generatie, dat is het enige wat je met zekerheid kan zeggen. (No hard feeling ze Eduard).

Reageer

• Eduard
                    Moderator
                    • 11-08-2004
                    • 3278
                    • Sappemeer

Absolutely no hard feelings, dear Murdock! Dit kan gaan uitmonden in een oeverloze discussie vergelijkbaar met Hakkinnen - Schumacher, Ajax - Feyenoord, Stones - Beatles..... je bent voor of tegen, there's no other way 'round.
                    Ik wil niet tegenspreken dat Schumi niet kan autorijden, anders wordt je geen wereldkampioen, en inderdaad was Senna van een ander tijdperk, maar ik herinner mij de race waarin Bariccello de gehele race op kop reed, Schumi daarachter maar kon hem niet bijhouden, in het laatste rechte stuk haalt Bariccello als een braaf hondje zijn poot van het gas en laat Herr Schumacher winnen... Toen werd mij duidelijk dat het in de formule 1 echt alleen maar om de centen gaat en de sport op de tweede, misschien wel derde plek is teruggedrongen. Als Schumacher een beetje sportman was had hij niet eens op deze manier WILLEN winnen, maar nee, Schumacher met zijn hele staat van dienst voor Ferrari, verschuilde zich achter ..."teamorders".. Bullshit!! Misschien wel weer een typisch staaltje van duitse 'Befel ist Befel', maar vanaf dat moment heeft Schumacher voor mij afgedaan, want zelfs bij Ferrari kun je je, als je Schumacher heet, wel wat permiteren.Ik vind dat gedrag, een wereldkampioen onwaardig en zulk gedrag is iets wat je Senna niet kunt verwijten, en dat heeft niets met het andere tijdperk te maken... En de bewering van jou, Cor Jagt en Vissport dat Schumacher de beste coureur is... Dat hangt er dus maar van af hoe je het bekijkt. Coureur? Zou best kunnen, maar sportman? :bored:
                    groet,
                    Eduard

Reageer

• Emiel
                      .........
                      • 07-09-2004
                      • 70
                      • oldemarkt

JUIST.............. ke: ke: ke:

Mvrg Emiel

Reageer

• Murdock vx66
                        Frequent aanwezig
                        • 17-10-2004
                        • 179

Daar kan ik je volgen, was voor mij ook een grote teleurstelling.

Reageer

• barbeeltje
                          Sportvisser
                          • 04-11-2004
                          • 592
                          • limburg..

Perfect dat moest ik horen!!!
                          barbeel vissertje

Reageer

• barbeeltje
                            Sportvisser
                            • 04-11-2004
                            • 592
                            • limburg..

We zijn weer in de picture(als nederlanders dan) in de formule 1.
                            Christiaan Albers.
                            Wij wensen hem dus veel succes hé(of niet murdock).
                            Hij rijdt dan wel bij minardi,maar goed het begin is er!
                            barbeel vissertje

Reageer

• Murdock vx66
                              Frequent aanwezig
                              • 17-10-2004
                              • 179

Tuurlijk wensen we hem veel succes!!!Ik zou niet liever dat iemand het vuur aan de schenen van Schumi legt, het mag nu éénmaal niet zijn, maar die tijd komt dat ben ik zeker!! en ik zal ook niet rouwen als zijn hegemonie voorbij is, ik gun het hem en ik ben een fan van zijn kunde, daarom nog niet van de persoon.

Reageer

• Eduard
                                Moderator
                                • 11-08-2004
                                • 3278
                                • Sappemeer

Christiaan is zeker zeer goed, maar zit ook aardig in de tang bij Mercedes en ik weet niet of dát zo positief is, waarom start hij bij Minardi zijn leerjaar? Mercedes heeft vast ook mogelijkheden bij andere stallen... Ik verwacht niet dat hij ooit een nederlandse sponsor zo gek kan krijgen om echt met grof geld over de brug te komen en helaas is DAT het belangrijkste in de Formule 1 op dit moment en zo ben ik bang dat Christiaan Albers net als Jos Verstappen en Jurgen van der Goorbergh nooit echt aan de top komen, ook al hebben/hadden ze de potentie en het talent.
                                Persoonlijk zie ik meer kansen in het elite-circus voor die nederlandse chinees (ik ben z'n naam even kwijt), die heeft nu al een gigantische status in China en daarom de mogelijkheid van zeer grote (chinese) sponsoren achter zich.... want in China is men er op gebrand om de chinese economie op de wereldkaart te krijgen. Denk eens in wat een reclame zo snelle Chinees kan zijn! %)
                                Voor de afhaal-chinees hoeven ze geen reclame meer te maken, maar al dat andere...
                                groet,
                                Eduard

Reageer

Working...