Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Wat ik het ergste vind, is dat mijn vriend maar een goeie maand meer te leven heeft en ik er niets kan aan doen, je ziet hem met de dag vermageren.
!@#$ !@#$ !@#$
Daarbij valt inderdaad bijna alles in de categorie niet belangrijk Fred
!@#$ !@#$
Het enigste wat we nog kunnen betekenen is door onze aanwezigheid de boel voorzover mogelijk wat opfleuren door een gesprek of gewoon een luisterend oor.
Moet ineens weer aan 'onze' Christ Holl denken. Naar mate we ouder worden moeten we steeds meer inleveren van wat we liefhebben. Familie, vrienden en noem maar op. Je kan honderd keer zeggen dat het bij het leven hoort, maar wat doet het vreselijk zeer! Zeker wanneer je iemand verliest waar je lekker tegenaan kon leunen wanneer je het zelf even moelijk had.
Jongens voor het hier de verkeerde richting uitgaat, lees mijn vorige posting nog eens goed en denk daarbij ff na. Zeker bij dat laatste, je ziet hem dagelijks vermageren.
HIJ HEEFT MAAR EEN MAAND MEER TE LEVEN!!!!
Bekijk de datum van vandaag!!!
Tja frederik,wat moet ik zeggen ik ben niet zo goed met woorden,en ook niet zo goed met emoties.
Maar ik weet wat je voelt.(echt heb in 10 jaar 11 familie leden begraven).
Ik wens jou en hem z'n familie veel sterkte.
En probeer voor hem het een beetje waardige afscheid te maken,dat verdient hij .
Maar dat komt wel goed met zo'n vriend.
En in het geval dat hij vist weet ik zeker dat z'n hengeltje en visbak al klaar staan en zal hij daar nog vele leuke visuurtjes beleven met al onze viskameraden die hem voor zijn gegaan.
Ik denk dat hij dan meer Jezus bedoelt!!
Maar ik ben niet gelovig dus day weet ik dan niet precies,maar dat zou volgens mij dan de oplossing moeten zijn. :?
Reageer