Hebben jullie dat ook wel eens?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Henso
    Met enige kennis...
    • 14-12-2002
    • 499
    • Hoogezand

:headbanger: :headbanger: Moi,
    Foei Eduard ga je staan schamen, dames met hondjes, doen heus geen bijzondere dingen met zo'n hond.
    Dat beest zou niet willen, tenzij het natuurlijk een heeeeeel mooie dame is.
    Trouwens onze hond vreet bijna alles, wat wij hem te vreten geven.
    Hij wil geen bannaan en geen rabarber, maar verder vreet het beestje alles, zelf visvoer en boillies lust het dier.
    Ik heb wel familieleden die het stom vinden dat je voor vissen moet betalen.
    Zij snappen niet dat visuitzetten en onderfout van het water geld kost.
    Ik zeg dan maar dat elke hobbie geld kost, en dat ik het beter aan vissen dan aan de kroeg kan besteden.

Groetjes Henk

KANJER KAMPIOEN 2013
    2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

Reageer

• Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

Je hebt gelijk Henk, ik schaam me diep.... 't Was hier bij de vijvers bij het station (Noorderpark heet dat geloof ik) aan de Noordersingel...Ik ken de mensen uit die dure buurt niet, dus mag ik ook niet oordelen, alhoewel de dame nou ook niet echt lelijk was, hoor...

Bij mij in de familie zijn een paar verstokte vissers, waaronder ik dus, maar ik ben de enige die een brasem een mooie vis vind... de rest is nu vooral met roofvissen bezig...(Bij brasem maken ze gelijk van die slijm/rochel geluiden) De rest ziet inderdaad het nut er niet van in maar net wat je zegt: Elke hobby kost geld, beter aan het vissen besteed dan aan de kroeg
      groet,
      Eduard

Reageer

Working...