grappig?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • tester
    Maas en Waal visser
    • 06-03-2004
    • 2596
    • Son

Hallo
    een vrachtwagen reed veel te hard en vloog uit de bocht een inrit op en zo een schuur binnen ,boven op een golf
    helemaal over stuur klopte hij bij de boer op het raam en riep ik heb je golf inmekaar gereden
    waarop de boer riep dat kan niet want die staat binnen
    waarop de chauffeur riep IK OOK
    gr Gerard

Reageer

• Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

Een engelsman rijdt met zijn Rolls over een landweggetje als plotseling een aantal kippen de weg op stuiven. Affijn, natuurlijk een aantal van die beesten onder de auto en rijp voor de soep.... Komt er een boertje van het erf af stuiven en begint wild gebarend te foeteren op onze engelse vriend. Waarop die engelsman probeert die boer te kalmeren met: "keep quiet, please, keep quiet".

De boer valt even stil, wordt dan helemaal paars en schreeuwt naar die engelsman: "WAT!! ÉÉN KIEP KWAIT, WEL TIEN KIEPEN KWAIT!!" :@
      groet,
      Eduard

Reageer

• Slafes
        Sportvisser
        • 31-01-2003
        • 844
        • Leuven

Niet voor gevoelige kinderoogjes:

de langste seksfilm: oma komt klaar
        de kortste seksfilm: de laatste druppel uit opa's knuppel
        http://www.wandelendetakken.be

Reageer

• Jo
          Newbie
          • 09-11-2004
          • 42

Waarom neemt een sardieneke drugs?
          Om haai te worden!

Twee Nederlandse vissers zitten naast elkaar te vissen, zegt de ene tegen de andere: "Heb jij een reserve dobber bij??." Waarop de andere vraagt: "Waarom?" "Wel omdat ik de mijne niet meer zie."

Er was eens een koppel op vakantie bij een meer waar men kan vissen. De man ging het liefst 's morgens vroeg vissen, terwijl zijn vrouw dol was op lezen. Op een morgen, toen de man na enkele uurtjes vissen, terugkwam en besloot een dutje te doen, wou zijn vrouw, die het meer niet al te goed kende, zelf eens een beetje bootje gaan varen.

Na een tijdje roeien, stopte ze echter de boot en begon ze opnieuw te lezen in haar boek.

Na een poosje verscheen de boswachter in zijn roeiboot. Hij riep de vrouw en vroeg haar: Goeiemorgen mevrouw... Wat bent u aan het doen? Aan het lezen - antwoorde ze terwijl ze dacht "Is het misschien niet duidelijk?" U bevindt zich in een zone waar het verboden is te vissen. Maar ik ben helemaal niet aan het vissen..! Ziet u dat dan niet? Jawel, maar u hebt de volledige uitrusting aan boord. Ik zal u met mij mee moeten nemen om u een boete te geven. Als u dat doet, dan beschuldig ik u van verkrachting! zei de vrouw verontwaardigd. Maar ik heb u helemaal niet aangeraakt..! Ja dat weet ik, maar u beschikt wel over de volledige uitrusting.

Mvg Jo

[Gewijzigd door Jo op 11-10-04 at 07:02 PM]
          TIPS FOR TIPS

GRT TUURKE
          Http://tuurkesvissite.skynetblogs.be

Reageer

• Jo
            Newbie
            • 09-11-2004
            • 42

Getrouwd en gaan vissen!!!

Vier getrouwde mannen gaan vissen. Ze zitten gezellig in de boot en klagen erover dat het toch zo moeilijk is om van hun vrouw te mogen gaan vissen. De eerste man zegt: "Ach, het is elke keer moeilijker. Deze keer moest ik mijn vrouw beloven dat ik volgend weekend maar liefst alle kamers in het huis zal schilderen.
            De tweede man zegt: "Dat is nog niets, ik moest mijn vrouw beloven dat ik de put zou graven voor de aanleg van een zwembad..."
            De derde man zegt: "Jullie zijn er echt nog alle twee goedkoop vanaf gekomen! Ik moest mijn vrouw beloven dat ik een keuken zou maken voor haar vol met speciale kasten, op maat gemaakt.."
            De mannen gaan verder met vissen, tot hun frank valt: de vierde man heeft nog niets gezegd. "Wat heb jij dan moeten doen om vandaag met ons te mogen komen vissen?"
            De vierde man antwoordt: "Jullie zijn toch niet echt snugger hoor.
            Ik heb niets moeten beloven. Gewoon slim zijn..."
            "Hoe dat zo?" willen de andere 3 weten.
            "Wel, ik heb gewoon de wekker gezet op 4u30. Toen die afliep, drukte ik het alarm uit, gaf mijn vrouw een knuffel en zei: "Vissen of sex?
            " en zij zei: "Doe een warme trui aan.."

Mvg Jo
            TIPS FOR TIPS

GRT TUURKE

Reageer

• tester
              Maas en Waal visser
              • 06-03-2004
              • 2596
              • Son

Hallo jO

doe er nog een paar
              gr Gerard

Reageer

• Jo
                Newbie
                • 09-11-2004
                • 42

Alle op verzoek van Tester

Een punker stapt de kapperszaak binnen en zet zich naast een nonneke.
                Hij bekijkt haar eens goed en vraagt haar:
                "wil je met mij eens ******?"
                Erg verontwaardigd verlaat de zuster de zaak.
                Jean, de coiffeur die getuige is van het voorval zegt tegen de punker:
                Als ge echt met haar wil ****** ken ik een manier waarop het zeker zal lukken.
                Ga om middernacht naar het kerkhof,doe alsof je God bent en ze zal je niet kunnen weerstaan."
                De punker begeeft zich stipt om middernacht naar het kerhof en inderdaad het zusterke is er ook.
                De punker, verkleed als God in een wit laken en een opgekleefde baard,springt tevoorschijn en roept: "ik ben God.
                Als ge wilt dat uw gebeden verhoord worden zult gij nu met mij de liefde
                bedrijven!"
                Na een momentje denken antwoordt het zusterken:" akkoord, maar neem me langs
                achter..."
                De punker aarzelt geen moment en bespringt de zuster langs achter.
                Fier op zijn stoere daad ontdoet hij zich van zijn vermomming en roept: "Aha.....koekoek...ik ben God niet, ik ben de punker!"
                Het nonneken antwoordt : "Aha! Koekoek.....ik ben het nonneken niet...
                Ik ben Jean, de coiffeur!!!!!!

Mvg Jo
                TIPS FOR TIPS

GRT TUURKE

Reageer

• Jo
                  Newbie
                  • 09-11-2004
                  • 42

Ne man staat zijn bbq te kuisen en kijkt toe hij zijn vrouw gebukt het onkruid wied,plots roept hij
                  MARIE aaa gat is precies zo breed als mijne barbeque,de vrouw negeerd deze opmerking en werkt verder.
                  De man vliegt naar zen tuinhuis en komt te voorschijn met zijne rolmeter, meet de bbq en gaat op de vrouw af en meet haar reet,
                  miljaaaaaaaaaaar zei hij ziede da ik gelijk heb,das just even breed, de vrouw negeerd ook deze opmerking.
                  S'avond in bed, de man schele van de goesting en kruipt tegen vrouwlief aan, deze draait zich om en antwoord, gij peinst toch ni dak ik heel dien bbq in brand ga steken voor ne Tv-worstje heeee

Mvg Jo
                  TIPS FOR TIPS

GRT TUURKE

Reageer

• feeder
                    Komt net kijken
                    • 10-07-2003
                    • 72

Wat krijg je als je een ezel met een schildpad kruist??:?

Een belg met een helm op.
                    eat...sleep...go fishing. :fish: :fish: :fish:.... :worm:

http://www.hsvonsgenoegen.com
                    *
                    http://www.sportvissen.eigenstart.nl

Reageer

• Eduard
                      Moderator
                      • 11-08-2004
                      • 3278
                      • Sappemeer

Wow!!! Nou wordt het link....belgenmoppen.... ~0 Moet je 'n beetje mee uitkijken, feeder, denk ik... %) want...

Die zijn soms wat te moeilijk voor ze...
                      groet,
                      Eduard

Reageer

• feeder
                        Komt net kijken
                        • 10-07-2003
                        • 72

Er staan hier ook moppen over Nederlanders
                        dus dan moeten belgen moppen ook wel kunnen

*

Reageer

• tester
                          Maas en Waal visser
                          • 06-03-2004
                          • 2596
                          • Son

Hallo
                          een een vrouwtje loopt door de slaapkamer zegt de man het lijkt wel een betonmolen
                          later kwam de man wat knuffelen waarop het vrouwtje zij ik kan de betonmolen voor dat beetje speci niet starten

drie nachten later kwam het vrouwtje wat knuffelen waarop de man zij laat die betonmolen maar staan ik maak dat beetje speci met de hand wel aan
                          gr Gerard

Reageer

• Eduard
                            Moderator
                            • 11-08-2004
                            • 3278
                            • Sappemeer

Komt een man thuis uit zijn werk, 'schele van de goesting' zoals Jo dat zo mooi beschreef, maar wordt resoluut afgewezen door vrouwlief: "Nee lieve, de eerstkomende week kun je dat wel vergeten!"
                            "Och, ben je soms ongesteld, ofzo?"
                            "Nou, nou, nou, dat hoef je niet gelijk van de daken te schreeuwen, hoor! Zeg maar dat de wasmachine kapot is..."
                            Affijn , de daaropvolgende dagen als manlief thuis komt is de steevaste begroeting: "Nee, de wasmachine is nog steeds kapot!"

Uiteindelijk, op vrijdagavond, staat ze in zeer sexy outfit boven aan de trap te lonken: "....De wasmachine is weer gemaakt hoor...."
                            Waarop hij antwoord: "Mooi voor jou, maar nou hoeft het niet meer, ik heb al een handwasje gedaan...."
                            groet,
                            Eduard

Reageer

• feeder
                              Komt net kijken
                              • 10-07-2003
                              • 72

Vis komt bij de dokter,
                              zegt de dokter:
                              ik zie het al uit de kom

[Gewijzigd door feeder op 11-11-04 at 07:24 PM]

*

Reageer

• feeder
                                Komt net kijken
                                • 10-07-2003
                                • 72

een oud mannetje loopt langzaam over de wallen
                                roept een hoertje naar hem;
                                hé opa even trekken
                                antwoord opa:
                                nee hoor ik ga hart genoeg

*

Reageer

Working...