Lekker hoor, die Belgen!

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Eduard
    Moderator
    • 11-08-2004
    • 3278
    • Sappemeer

Voor gastronomie ga ik nergens heen daar blijf ik voor thuis! Mijn vrouw kan gigantisch lekker koken, samen met mijn schoonzus Helemaal bovenaan stond mijn schoonmoeder, alleen die leeft helaas niet meer, want zij heeft het haar dochters geleerd. Daar durf ik hier op het forum best voor uit te komen. :heavy:

Met alle respect, maar aan de oost-europese keuken kan geen nouvelle-cuisine, chinees of vlaamse friet tippen.

Bovendien ben ik tot op de dag van vandaag nog nooit geflits voor te hard rijden (daar wacht ik nog steeds op)
    groet,
    Eduard

Reageer

• Slafes
      Sportvisser
      • 31-01-2003
      • 844
      • Leuven

Ik vind Nederlanders zo grappig,.. Tegen de Nederlandse grens, en in HEEL Nederland staat er: Vlaamse friet. Amai, de walen zullen lachen. In heel België verkopen ze frieten hoor!

Nog grappiger, ken een hollander die in België een frituur geopend heeft. Goed gezien van die vent, alle Nederlanders komen van hei(n)de en ver om bij die man VLAAMSE frieten te komen eten. (waarschijnlijk spreekt die ook de Nederlandse taal, en verstaan ze de Belgische friet-uitbater gewoon niet!)

Nu, ok wil ik het toch nog even hebben over die te hard rijdende hollanders! Willen jullie aub 90 rijden op een gewestweg, en geen 80 zoals bij jullie het geval is. Amai, ik erger me aan die hollanders die te traag rijden op gewestwegen bij ons hoor. Je ziet toch die kanjers van borden als je de grens over gaat? Buiten bebouwde kom 90, tenzij anders aangegeven, en GEEN 80!

Op de grens gemeenten in België is het echt een ware invasie op een zaterdag en zondag. Vroeger hadden we schrik van den Duits, tegenwoordig moeten we spontaan hollanders gaan (vul zelf in) denk ik. Voorbeeldje: hoogstraten, in de week staat daar 10% hollanders geparkeerd. Op zaterdag en zondag zijn dat daar 90% Hollanders...
      http://www.wandelendetakken.be

Reageer

• Zappa
        Banned
        • 07-03-2003
        • 324

Ja jongens, dat wordt niet gemakkelijk hé.

Te vlug = flikken achter uw gat

te traag = Slafes niet welgezind

Reageer

• Eduard
          Moderator
          • 11-08-2004
          • 3278
          • Sappemeer

Gelukkig woon ik in Sappemeer, Groningen....

P.S.:...voor de Belgen onder ons: Dat is helemaal boven in Nederland.
          groet,
          Eduard

Reageer

• Theo de Kreij (van Berner

Vlaamse frieten, poeh... Ooit was de aardappel een trotse plant die graag zijn vruchten liet zien aan de mensen. En toen kwamen de Belgen. Die moesten ook zonodig aardappels gaan telen. Sindsdien hangen de aardappels niet meer aan de plant maar kruipen ze onder de grond. Ze konden die lelijke koppen niet meer aanzien.

Bart, dan ben jij vast en zeker de trotse bezitter van een eigen auto. Die van mij is een lease-bak. Anders kon ik hem ook niet betalen hoor. Ik rij jaarlijks zo'n 70.000 km. Gemiddeld heb ik toch maar 1 bekeuring per jaar. Het meest nog voor fout parkeren. Zonder cruise-control zou dat veel meer zijn. Ik zit altijd zit te bellen in de auto (car-kit) met m'n vertegenwoordigers en ga dan ongemerkt mee met een snellere auto omdat de gedachten worden afgeleid van de metertjes.

Reageer

• minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

Ik heb eens uit zitten rekenen hoeveel aas je voor 175 euro kunt kopen (da's veel)
              Ik heb eens zitten uitrekenen hoeveel lokvoeringredienten je voor 175 euro kunt kopen (heel veel kg's)
              Toen dacht ik : hoeveel meter draad kun je eigelijk kopen voor 175 euro (17,5 x 100 mtr van een goed merk)
              Voor 175 euro heb je 900 goede brasemhaken van het type Kamasan B611
              Enige troost Theo : uiteindelijk flikker je het allemaal in het water !!
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• Zappa
                Banned
                • 07-03-2003
                • 324

Alsof wij alleen maar friet hebben die lekker is.................. !@#$ :chew: :headbanger: :aargh:

Reageer

• Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

Nee, hoor, jullie hebben er ook van die lekkere zure majo bij....
                  groet,
                  Eduard

Reageer

• warhead
                    Specimen Hunter
                    • 27-09-2003
                    • 1498
                    • haacht

Tip: Voordeel van die flitspalen is dat ze op 1 punt blijven staan en de eerste weken zijn ze helemaal nog niet aangesloten. Dus eenmaal ze ergens staan kan je daar rekening mee houden.
                    Tis ook een schitterend hulpmiddel om exact te weten hoe snel je wagen kan. Allemaal proberen zou ik zo zeggen. En liefst zonder gordel, mijn kinderen moeten later ook nog naart school kunnen.
                    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• † Frederik de Belder
                      [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
                      • 13-01-2003
                      • 5730
                      • Niel (België)

Hoi Karel,

Ik ben nog maar één keer geflitst en dan was het nog in Tilburg, is daar wel goedkoop moet ik zeggen, heb maar 28 euro moeten betalen.
                      Dus als ik wil geflitst worden kom ik er voor naar Nederland.

Groetjes Freddy

* Teamlid "Dierenvriend" België *
                      http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

Reageer

Working...