G&^$%$**$* wat een stelletje sukkels....pfffffff, wat een afgang. En wat een scheidsrechter...net zo partijdig als de pest. Doe Tjechen hebben vast geoefend in "hoe laat ik mij vallen terwijl er niets aan de hand is" %$#^%$# en nog eens ^%#&*$%*#
Nederland - Tsjechië
Collapse
X
-
Groetjes,
Gert.
Team Fishing4u/Rix Hengelsport
Meer dan 13.000 artikelen online bij Fishing4u
Alles van Preston, korum en sonubaits bij www.prestonfishing.nl -
Hoi Gert,
Even nog reageren, Heitinga jammer maar de scheidsrechter floot de hele wedstrijd al tegen. MAAR Robben wisselen voor Bosveld, nee laat maar ze mogen naar huis zonder advocaat
issedoff:
issedoff:
issedoff:
issedoff:
issedoff:
Charles
fortis et fidusReageer
-
Hoi Mannen,
Vergeet mijn gedicht...............ik ben er gewoon een beetje ziek van. Verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!
Robben?? fantastisch!!!! Nee die haal ik er uit. Zet ik Bosvelt erin...........DICK JE BENT EEN EIKEL!!!
Hoe kun je nou de sterspeler gaan wisselen?????Wil je Bosvelr echt laten voetballen>>Haal Cocu er dan uit......die staat niet tof te voetballen.??
En mocht Robben moe zijn........laat dan Zenden of Overmars erin terug komen........dan blijf je in ieder geval hetzelfde systeem spelen................
[Gewijzigd door Lex van den Ende op 06-20-04 at 01:32 AM]Groeten,
Lex.Reageer
-
Met 2-0 voorstaan en dan nog verliezen met 3-2.????? Ik denk dat er wat fatsoenlijk fout gegaan is, er zullen nu wel koppen rollen, wees daar maar zeker van. :? :? :?www.pa3gju.nl
Beste groeten.Reageer
-
Eigen schuld dikke bult. Wesley Sneyder de held van Schotland gewoon op de bank laten en dan Mr Seedorf (dikke nek, arrogant, eigenbelang prevaleert) opstellen. Advocaat is een lafbek. Je kunt op deze manier voetballen tot je een ons weegt, maar een toernooi winnen doe je zo nooit. Voor mij mag het na Woensdag over zijn (dat is het trouwens ook want die Duitsers en Tsjechen doen wel onder de tafel aan handjeklap)As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.Reageer
-
Co Adriaansen heeft het al voor het toernooi gezegd : "het EK kan nooit gewonnen worden met Dick Advocaat".
Ik had er al niet veel vertrouwen in, maar zelfs door onbegrijpelijke wissels de kwartfinale niet halen laat toch wel zien wat voor een amateuristische bondscoach we nu hebben.
Woensdag mooi naar huis, Advocaat terug naar Glasgow en Co Adriaansen vragen of hij interesse heeft !!!
Groet John.
www.baitstore.nlReageer
-
Op Advocaat schelden is oke, maar waarom alleen op hem? De hele selectie bestaat uit dik betaalde toppers. Het is toch belachelijk dat alles zou afhangen van de wissel Robben? Is hij dan de enige daar die kan voetballen? De rest heeft gewoon staan klooien als een mini F elftal van de plaatselijke club, misschien nog wel meer dan Advocaat dat deed. ONGEHOORD!!!
Advocaat eruit? Ja. Maar dan de rest van dat zooitje (Hanegem enzo) ook, inclusief de helft van de selectie.Reageer
-
Dat klopt Theo,
Maar het is wel de Bondscoach die die spelers selecteert en op zijn manier op scherp stelt.
Advocaat kiest voor zekerheid door de gevestigde orde op te stellen, terwijl dit de mannen zijn die zich niet meer in de kijker hoeven te spelen omdat ze financieel al binnen zijn. Nederland - Schotland was HET voorbeeld wat voor een potentie de jonkies hebben, Robben ( de man van de wedstrijd ) wordt gewisseld, Sneijder is nooit ingebracht geworden.
Ik heb van de week Co Adriaansen horen praten en ik heb meer vertrouwen in zijn kijk op het voetbalspelletje.Groet John.
www.baitstore.nlReageer
-
hahaha Nederland kan gewoon ni meer goe voetballe.Zelfs verlieze tege ons(Belge)
de match tegen de tsjechen was wel dikken afgang!!
Reageer
-
Dickie vist precies nie anders zou em weten da ge een winnende combinatie nie moogt veranderen.
Als ge zo'n spelers hebt en ge kunt nie beter zal het wel aan den trainer liggen. Tsjechen zijn geplaatst dus zullen wel een b-elftal opstellen om Nedved en Koller wa te sparen waardoor het wa simpeler wordt voor de Duitsers. Al weet je natuurlijk nooit. Eerst winnen van de Letten want diene Berbakovdinges is wreed gevaarlijk.om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulezReageer
-
Het zal niet makkelijk worden en we hebben het niet in eigen hand maar ik denk nog steeds dat Nederland door gaat naar de 8ste finales. Ik vind het al een hele vooruitgang dat onze "vriend" dick toegeeft dat hij eigenlijk de wissel niet had toe moeten passen. Maar ja dan erachteraan....we kregen toch nog kansen genoeg. M.a.w. Hij geeft dus de mannen in het veld de schuld van het verlies. DICK WAKE UP SUKKEL!!!!!!!De enige die verantwoordelijk is voor het verlies van nederland is mijnheer advokaat. Nederland heeft genoeg kwaliteiten om van zichzelf uit te gaan en niet te kijken naar de tegenstander. Waarom doet Dikkie Dick dat dan wel elke wedstrijd??? Ik snap niet dat de KNVB nog niet ingegrepen heeft hier. Maar ja..........het zal na het E.K. wel naar voren komen dat hij niet langer gewenst is als bondscoach. maareeuuhh..... WIE DAN????Groeten,
Lex.Reageer
-
Ken je klassiekers Warheadchev, Berbatov voetbalt bij Bulgarije !!!!Oorspronkelijk geplaatst door warhead
Dickie vist precies nie anders zou em weten da ge een winnende combinatie nie moogt veranderen.
Als ge zo'n spelers hebt en ge kunt nie beter zal het wel aan den trainer liggen. Tsjechen zijn geplaatst dus zullen wel een b-elftal opstellen om Nedved en Koller wa te sparen waardoor het wa simpeler wordt voor de Duitsers. Al weet je natuurlijk nooit. Eerst winnen van de Letten want diene Berbakovdinges is wreed gevaarlijk.As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer