Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
John als die Pieter en die John ze samen in een net doen misschien wel.
Om geen risico te nemen zou ik die van Patrick er ook nog bij doen als ik jullie was.
Ik vang ze wel alleen!!!!!!!!
:fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :worm: :worm: :worm:
Kleine correctie: in de tuin HAD staan. Daarnet met afweergeschut uitgeschakeld. Kan er met men coördinaten ook iets naast zitten maar dan stel ik voor dat we beter een nieuwe lokatie afspreken voor 27 maart.
Moest ik te fel gemist hebben geef dan men excuses aan je buren.
[Gewijzigd door warhead op 12-13-03 at 12:27 AM]
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
Kleine correctie: in de tuin HAD staan. Daarnet met afweergeschut uitgeschakeld. Kan er met men coördinaten ook iets naast zitten maar dan stel ik voor dat we beter een nieuwe lokatie afspreken voor 27 maart.
Moest ik te fel gemist hebben geef dan men excuses aan je buren.
De wedstrijd gaat absoluut niet door :echtniet::echtniet:
Weet je waarom?? Omdat je het clubhuis hebt platgegooid en er dus geen plek meer is om koffie te drinken voorafgaande de wedstrijd en ....
Jij hebt dus Nucleair raket gebruikt i.p.v. een kruisraket! ~0 ~0 ~0 :~
Er zijn zodoende doden gevallen dat er niet gevist wordt!!! :droevig: :droevig:
De terroristen-gekte is helemaal doorgeslagen naar de hengelsport.
Om de wedstrijd toch door te laten gaan heb ik overleg gehad met president Bush,en hij heeft me beloofd om een vliegdekschip met 10.000 mariniers naar Drongelen te sturen.
Ook zal de luchtmacht patrouilleren met Apache helicopters zodat we met zijn allen toch een
gezellige dag kunnen hebben.Veiligheid gaat toch voor alles,en dit was helaas de enige manier
om toch rustig aan het water te kunnen vertoeven.
Warhead,volgens de amerikaanse inlichtingendienst sta jij ook in de top 10 van meest gezochte terroristen,dus pas maar op. :hahaha: :hahaha:
Reageer