Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Sorry jongens,ik zag de oproep te laat.
Dat kwam omdat ik me per ongeluk had vastgevreten aan de tafel met kerst.
Volgende poging ben ik erbij!! :eat: :eat: :eat: :eat: urplex:
Ja,gelukkig wel,was een W32sober@m variant.Heb hem er nog af gekregen maar die worm had m'n bestanden al dusdanig beschadigd dat ik alsnog mijn harde schijf moest formatteren en alles er opnieuw op moest zetten.
Nu is alles weer ok,en heb ik wat extra beveiliging geinstalleerd om het risico op besmetting te verkleinen.
Ja Sven,ik had net hetzelfde tegengekomen een maandje geleden,ik had zo maar 34 besmette bestanden,en ook een Sobig die op mijn "Start - Menu" zat!
Deze hebben we niet kunnen verwijderen.....dus.....alles moest heropgestart
worden!!! (@)
Er word inderdaad zeer weinig gereageerd de laatste tijd, er zijn wel genoeg mensen aanwezig op het forum maar niemand plaatst of reageert op een berichtje.
Word er deze periode misschien zeer weinig gevist of moet iedereen werken en hebben ze daarom geen tijd, feit is dat er nog nooit zo weinig beweging is geweest op dit forum.
Groeten van Kantvisser
Bart Van Peborgh
Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
Koning 2004
Idd Heel rustig is het hier geworden. Waarschijnlijk zijn de meeste gestopt met vissen en zijn ze nu in alle stilte en in het diepste geheim druk aan 't zoeken naar nieuwe tips en truuks om de concurentie volgend seizoen te slim af te zijn .
Er word inderdaad zeer weinig gereageerd de laatste tijd, er zijn wel genoeg mensen aanwezig op het forum maar niemand plaatst of reageert op een berichtje.
Word er deze periode misschien zeer weinig gevist of moet iedereen werken en hebben ze daarom geen tijd, feit is dat er nog nooit zo weinig beweging is geweest op dit forum.
Daarom heeft het als titel ook "Wat is het rustig op het forum"
Reageer