Help! Jullie kosten me te veel geld!

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Slafes
    Sportvisser
    • 31-01-2003
    • 844
    • Leuven

Mossel, ja hoor, kan ik, onbeperkt slurpen van een mogelijk malafied bedrijf,.... Iemand daar wel klant van?

Lex, hier is de kabel stabieler de laatste maanden,...

Mag ik ook zeggen dat de kabel een 10mbit per seconde is? In praktijk is dit welliswaar maar een 8mbit, en adsl is normaliter 3,3mbit, of de uitzonderlijke abo's aan 8Mbit, maar daar betaal je dan ook meer voor dan de kabel...

Dit zijn snelheden die Nederlanders doen duizelen,... Zelfs duitsland heeft zo geen snelheden, daar kan je ook net zoals in Nederland heel goedkope kabel of adsl aansluitingen nemen, maar kan je maar tegen 256kbit downloaden, ne tegen 64kbit uploaden, dat is maar zo snel als een modem...

We zijn goed gesteld kwa internetverbindingen en limieten, net omdat er concurentie is...
    http://www.wandelendetakken.be

Reageer

• jos
      Frequent aanwezig
      • 23-08-2003
      • 123

adsl of chello wannadoo teveel om op tenoemen gewoon dus denk er eens een keer over na zou ik zeggen.

Reageer

• benny
        dobbertjesvraagbaak
        • 09-12-2002
        • 383
        • omgeving Leuven(B)

Allemaal bedankt boys, voor jullie reacties!

Het is dan uiteindelijk Tiscali geworden,omdat er momenteel daar interesante acties lopen.

Modem was slechts 19€, terwijl dat anders 49€ is.Actie loopt nog tot half februari.
        Eindejaarspromotie was een maandabonement voor het eerste jaar van 29.5€, daarna 35€.

Dit lijkt me financieel het beste waar ik me momenteel kon op aansluiten.
        Telenet had ook enkele eindejaarspromoties lopen, maar waren toch iets minder interesant dan deze waar ik voor gekozen heb.Ook had ik geen behoefte aan de suppersnelste verbinding.

Als ik nu maar geen problemen ga krijgen met het vrouwtje. :hammerhead: Want nu zal ik niet alleen tijdens de daluren online gaan, maar ook op andere momenten van de dag.En ook veel meer natuurlijk! :heavy:
        Vissen is NIET mijn hobby,
        Vissen is mijn leven!

Reageer

• jagt

pas maar op straks mag je er niet achter !@#$

dan zit het vrouwtje erachter

en dan kun je alleen maar zeggen jazekers liefje je hebt gelijk.
          :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger:

Reageer

Working...