Dank je allemaal voor de reacties. Het heeft me gerustgesteld dat er werd gezegd dat de vrouwen weleens van vissers houden.
Maar ja, zoals Theo het zei, ik moet ze nog vangen
Ik zal een hengeltje uitgooien in een discotheek of kroeg. Zal ik veel praten over vissen??? :? :? :? Of alleen maar zeggen dat vissen mijn grootste hobby is en dat ik bijna altijd aan de waterkant te vinden ben als het weekend is :? :? Verder heb ik nauwelijks gespreksstof. Dat wordt lastig he.
Toch bedankt voor jullie reacties
P.s. bestaan er nog vrouwen die graag vissen? Dan kunnen we urenlang kletsen over vissen, vissen, :fish: :smikkel: :fish: :smikkel: :fish: :smikkel: :fish: :smikkel: en nog eens vissen!!!
Maar ja, zoals Theo het zei, ik moet ze nog vangen
Ik zal een hengeltje uitgooien in een discotheek of kroeg. Zal ik veel praten over vissen??? :? :? :? Of alleen maar zeggen dat vissen mijn grootste hobby is en dat ik bijna altijd aan de waterkant te vinden ben als het weekend is :? :? Verder heb ik nauwelijks gespreksstof. Dat wordt lastig he.Toch bedankt voor jullie reacties
P.s. bestaan er nog vrouwen die graag vissen? Dan kunnen we urenlang kletsen over vissen, vissen, :fish: :smikkel: :fish: :smikkel: :fish: :smikkel: :fish: :smikkel: en nog eens vissen!!!

ke:

:blooz:

Reageer