Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Heeeee John! Nog wat slap te ***len? Ik ben afgelopen weekend naar Zwarte Waal geweest, maar de boel zat al dichtgevroren. Ben toen op aanraden van Avicentra naar de Maasvlakte gereden om te vissen op Zeebaars. Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn. Lekker pielen met een veel te licht spinhengeltje van Shimano, zagers en twisters. Echt, lol voor 10 gehad. Wel daarna mijn molen afgespoeld en de spoel in het water gezet om het zout op te lossen.
Hee John!!! Effe slap ***len. Een van mijn goede voornemens was wat minder vissen en wat meer sex. Ik hou het echter niet vol. Zou acupuntuur of visplijsters helpen om van het vissen af te komen? Ik moet het weten, anders haalt Nel die neger weer terug.
Oei oei Theo,
"Anders haalt Nel de neger terug" dat is een dilemma !!!
Acupunctuur weet ik niet of dat helpt, vispleisters heb ik nog nooit van gehoord.
Je zou kunnen overwegen om bij de dokter te vragen om allebei je armen te laten breken en die in het gips laten zetten.
Het mes snijdt dan aan twee kanten :
1. je kunt niet vissen !
2. en dit is wel het mooiste, de aankomende 6 weken krijg je zoveel aandacht zoals je de laatste jaren niet meegemaakt hebt. Je kunt zelf niet meer plassen en Nel moet hem dan ook afkloppen als je klaar bent.
Wel John, ik heb m'n best gedaan. Uiteindelijk toch maar ingestemd met die neger. Ik moet en zal vissen. Dat van dat afkloppen zag ik wel zitten, maar niet in de wintermaanden. Brrrr, wat een koude handjes!
Is waar Kale. Straks met die interland zal je pas slap ge*** horen. Die van mij is zo lang, die van mij is zoooo lang enzovoort. En dan kom ik........ Oei oei oei. Als Max hem in het water hangt zegt hij "18,7 graden, goed voor de karper". Als ik hem in het water hang zeg ik "dat is mooi, dan moet je hier je boillies werpen. Het is hier 1 meter 27 diep".
Als ik hem erin hang zeg ik: Jongens, het is hier niet alleen 1 meter 27 diep, maar er ligt hier ook een talud van een 1/2 meter...hou daar rekening mee.....
Groetjes,
Gert.
*************************** Team Fishing4u/Rix Hengelsport ***************************
Reageer