EK-Zoet te Vries...

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Penno Pennenramp

Sorry sorry sorry

Ik was wat brutaal.
    Maar toch vind ik het jammer dat Nederland goed gevist heeft.
    Omdat ze vaste mensen willen houden voor de internationale wedstrijden komen andere goeie vissers die ook in de nationale selectie zitten moeilijk aanbod.
    Er is vorig jaar heel wat aan de hand geweest dat goede vissers zelf niet eens meer meedoen.
    En ik denk als er een vaste ploeg komt dat goede vissers het ook niet meer proberen erbij te komen

Reageer

• stickfloat

hoi,

Een vaste ploeg is er niet en komt er ook niet.
      Er zijn niet voor niets selectie wedstrijden!!
      Ik ken ad toten persoonlijk en hij heeft me verteld dat hij zelf deze mensen uitgekozen heeft. Iedere coach doet dat.

Groetjes

Reageer

• Vleigendevisser

IK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR HET EK. HET HELE NOORDWILLEMS KANAAL IS NU GROEN DOOR AL DAT GEVOER TIJDENS HET EK EN DE VOORBEREIDINGEN. DE STIJGENDE TEMPERATUREN ZIJN OOK EEN OORZAAK.

DOOR HET GROEN ONTSTAAT ER EEN ZUURSTOFTEKORT IN HET WATER EN DRIJVEN ER NU HONDERDEN DODE VISSEN.

BEDANKT!

Reageer

• kaledwaas

Als je werkelijk verstand van zaken zou hebben weet je dat dit niet door het voeren komt maar door de steeds maar stijgende en aanhoudende warmte van de laatste 2 weken.....en niet met het voeren en voorbereidingen van het EK..blauwalg en botulisme worden veroorzaakt door die aanhoudende hitte en slechte doorstroming van het water...niet door het voeren alleen....wat je nu wel beweerd.

en blauwalg onttrekt practisch al het zuurstof aan het water waardoor er vissterfte optreed.....en niet alleen de vissen zijn er de dupe van..ook eenden gaan kapot aan de botulisme...ook weer een gevolg van het warme weer...

Conclusie....het EK is NIET de SCHULDIGE in het verhaal

[Gewijzigd door kaledwaas op maandag 11 augustus 2003 @ 19:02]

Reageer

Working...