Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Oorspronkelijk geplaatst door lex Welkom Home Mini,
We hebben je gemist. Hoe was je vakantie??
Buitengewoon goed Lex, bedankt. Kan iedereen aanraden Tossa de Mar te bezoeken. Ook nog betaalbaar ook, maar dit laatste niet verder vertellen, want dan is het binnen no time afgelopen met de pret.
As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.
Op Madenstein was het ook leuk Mini,moet het verslag maar eens lezen op Viserslatijn via onderaan het forum op forumnieuws te klikken en dan op verslag 13 juli
Mooi stukje Fredje, nou weet ik ook meteen waarom Lex niet zo spraakzaam is over dit toernooitje. En aan de Kale, van harte jongen, maar je had natuurlijk een thuiswedstrijd. Hier op het kanaal kom je natuurlijk groffer geschut tegen !!
Die Kale is zo groos als een ouwe aap Lex, is het hoogmoed voor de val of kan die knakker echt goed vissen ?? Mijn handen jeuken voor een afstraffing !!
Reageer