Het gevoel van vissen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • pastoor
    ...

• 02-02-2003
    • 1118
    • Drongelen

Kan het begrijpen. Ik had al tegen mijn kinderen gezegd 100 euro voor het eerste kleinkind. (dus gas geven)

Reageer

• rikkie1
      Frequent aanwezig
      • 09-01-2003
      • 161

Ik heb drie jongens (8.5 / 7 / 4) en ergens in je binnenste hoop je toch dat het vissers worden, want stel je voor dat we later samen eens aan een wedstrijdje meedoen. (misschien wel de forum wedstrijd Belgie - Nederland)

De oudste mag al meegaan als we een wedstrijd hebben op forel. Ik kan je wel verzekeren dat het je wat doet als je zo'n een kereltje een forel ziet binnendraaien en zeker als hij dan het juniorklassement wint.

Dit zijn dan weer de leuke dingen in het leven.

Groeten

Rikkie

The sky is the limit

[Gewijzigd door rikkie1 op maandag 30 juni 2003 @ 13:06]
      Don\'t worry be happy

Reageer

• jagt

hoi
        Opa zijn is in mijn ogen het grootste geschenk dat ik ooit heb gekregen.
        Met mijn zoon heb ik mischien de fout gemaakt {weet het eigelijk wel zeker} dat ik hem teveel heb meegenomen naar de waterkant,hij had geen tijd meer voor zichzelf,dat ging averechts werken,omdat je er zelf zo vol van zit merk je het te laat,dus heren vissers maak niet de zelfde fout,je zult het lang betreuren.
        Maar het opa gevoel{niet lettende op enkele opmerkingen over leeftijd die hier geplaats zijn} is zo uniek dat je het niet onder woorden kunt brengen,frederik kwam in de buurt met de uitleg over meer tijd enzovoort,maar verklaar maar eens dat als je gepiep van een wandelwagen hoort achter thuis dan slaat je hart over je reageert niet meer normaal je gaat rare dingen roepen blabla prrprr je handen maken rare bewegingen bij de oren of op je neus ,kortgesloten je word om een heel klein vingertje gewonden en je vind het prachtig.
        :upsidown:

[Gewijzigd door jagt op maandag 30 juni 2003 @ 19:44]

Reageer

• Theo van Berner

Mijn kinderen zijn 18, 16 en 13 1/2. Als ik die kleine hippetitjes rond zie lopen met zo'n piepklein stoer spijkerjasje of een mooi roze jurkje bekruipt me iedere keer weer het gevoel: Ik wil er eigenlijk ook nog wel zo een. Jammer, te laat. Toch maar wachten op de eerste kleine van mijn kinderen. En eerlijk gezegd verlang ik er nu al stiekem een beetje naar.

Een tweede optie is een jong blond ding met cup D van 21 jaar volpompen. Ben echter bang dat Nel me gaat slaan.

Reageer

• Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

Niets van aantrekken Theo heb je het toch gehad.

Reageer

• Theo van Berner

Van oude wijze mannen neem ik altijd raad aan, Frederik

Reageer

• jagt

hoi
                Oud wel maar wijs????????
                :upsidown:

Reageer

• Frederik
                  Specimen Hunter
                  • 05-01-2005
                  • 1734

Wijs wel maar oud ?????????????????????????????
                  :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :sneaky:

[Gewijzigd door Frederik op vrijdag 4 juli 2003 @ 17:24]

Reageer

Working...