Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Waaaauw,toffe reactie's,inderdaad ik heb jullie ******** gemist,nu loop ik niet meer weg,hopelijk kan ik wat meer op de computer,nou ja...het is wintertijd hé!!!
Wij hebben je ook gemist maatje, maar zoals je zelf zegt de winter staat voor de deur en krijgen we wat meer tijd om aan de puter te zitten en elkaars hoofd gek te maken met van alle prietpraat.
Dat geldt dan alleen voor jou Fredje, want winter of zomer dat maakt mij geen reet uit. Ik vis met dezelfde frequentie !! In de winter is het dan wel koud en ik weet dat het voor jou lastig is in de winterdag te vissen, maar lekker aan de wandel met het snoekhengeltje is ook geen verkeerde bezigheid !!!
As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.
In de winter is standvissen meer mijn bezigheid en nu heb ik er terug meer tijd voor, nu moet ik geen herstellingen meer doen aan een lokaal of vijver, dus meer tijd om me met vissen bezig te houden.
De tijd die ik aan de puter doorbreng blijft voor mij winter en zomer hetzelfde één keer per weekend ga ik sowieso vissen blijft gelijk waar.
hello stievieeeeeee , ik heb ook heel veel problemen gehad met mijn pc , internet was ook een lange tijd afgesloten ... But the best players always come back...
we gaan hier terug veel plezier beleven denk ik :lallen: :lallen: :lallen:
Reageer