Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ikzelf ben ook nog nooit in het water gevallen, ik vis pas net en heb nog niet zoveel spullen, dus een maat en ik gaan altijd een beetje vissen zoals ze het in het jaar 1 deden lol, we maken gewoon een paraplu die je normaal voor de regen hebt met tape aan ons stoeltje, en hopla lekker paraplutje tegen de regen, maar gister stond er heel erg veel wind 's ochtends, dus ik had beet en moest van me stoel af, ik lekker aan het binnenhalen, komt de wind onder de paraplu en hopla, weg stoel en paraplu, midden in de erg brede sloot (bijna een riever) , gelukkig kwam hij bij toeval weer verderop naar de kant toe drijven, helemaal doorweekt en paraplu kapot, maarja stoeltje was nog heel
Het maakt me niet uit wie het meeste vangt, maar Jos wil over mijn rug geld verdienen door een filmpje te schieten van mijn ongeval aan de maas.
Dit filmpje wil hij dan opsturen om $5000,= te winnen.
Dus, maken wij een filmpje van een in scene gezet ongeval van Jos. Het begint in Alem hoe hij het water in dondert met een boom, vervolgens filmt Kale dwaas hem hoe hij langs komt drijven richting Noordzee. En s'avonds zullen we wel bij het journaal zien hoe een pastoor midden op zee wordt gered.
Al met al een leuke dag geweest, de vangsten vielen een beetje tegen wat betreft het gewicht.
Wanneer komen de grote jongens weer los ??
Nadat Jos honderdduizend keer zijn excuses had gemaakt, heb ik hem maar vergeven. Zeker nadat hij dan ook nog aan mijn veiligheid had gedacht.
Het anker heb ik mee naar huis genomen, en misschien maak ik er nog wel iets leuk van voor in de tuin.
5 forumleden onder elkaar, ik kan het iedereen aan raden, beregezellig.
Misschien dat we in de zomervakantie 1 of 2 keer iets af kunnen spreken waar we forumleden kunnen treffen. Er hoeft niet perse van alles geregeld te worden, zoals barbeque of zo, als we de hengel maar mee nemen.
Het doel zou kunnen zijn om kale dwaas de snot voor de ogen te gaan vissen, maar dit is maar een suggestie ( zou wel leuk zijn ).
Natuurlijk moet het wel een water zijn wat een beetje centraal ligt voor de Nederelanders en Belgen.
dat lukt jou niet John...zal je toch HEEEEEEEEEELLLLL vroeg op moeten staan..maar het snot voor de ogen vissen bij die kale lukt bijna niemand.en jou zeker niet...hahahahahahahahaahahaha
Reageer