Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Was vandaag toch maar mee gegaan naar Alem!!(met camera)
Je weet hoe hoog mijn plateau is.
Dus Jos staat helemaal rondom in het water.
Ik wil aan de zijkant uit mijn tas wat te eten halen.
Buig iets te ver door naar de zijkant met als resultaat dat ik mijn evenwicht verlies en zijwaarts languit in het water belande.
Had nog geluk dat ik niet met mijn bakkes op de stenen belande, kon dit maar net voorkomen.
We hebben op zich goed gevist, er werd slecht gevangen omdat de vis niet aan het azen was te krijgen. De pier lieten ze helemaal links liggen en naar de caster hebben ze nog nooit naar gekeken.
Met 11 kg is de wedstrijd gewonnen ( kopplaats ), wij zaten op nummer 2 dus langs de kop. Die jongens hebben goed gebruik gemaakt van de kop want ze lieten niet veel vis door. Wij hadden bijna 7 kg.
De tweede plaats in de sector had 9,5 kg en de derde plaats had 9 kg.
Ik denk als we de vis hadden die we verspeeld hebben door groen voor in het water, dat we zeker een prijs hadden gehaald.
De andere sector is door Zammartaro gewonnen met 8,6 kg. Dan weet je wel hoe slecht de vis het deed.
Groet John.
P.s. ik denk dat ik van de week een keer met je meega Jos, dan doen je je snoekduik nog een keer over.
Patrick is trouwens woensdag ook in het water gevallen. Whahahahaha
Ik weet het nog goed te herinneren, ik was een mannetje van een jaar of 8. Elke dag vissen na schooltijd. Ik hoor het mijn opa nog zeggen "zet die vis netjes terug jongen, niet smijten". OK, opa's hadden in die tijd nog altijd gelijk, dus ik zette mijn vis zo netjes terug als ik kon, het liefst nog even vasthouden in het water tot het beestje op eigen kracht weer wegzwom.
Tot die keer dat het talud eigenlijk wel erg hoog was voor zo'n klein mannetje. Gooien dan maar ? Nee, denk aan opa's wijze woorden. Voorzichtig voorover dus, nog een klein beetje verder, nog wat......PLONS !!! Daar lagen we samen netjes in het water.
Toen heb ik geleerd dat je zelfs opa's niet altijd kunt vertrouwen.
Reageer