forum

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Frederik
    Specimen Hunter
    • 05-01-2005
    • 1734

Dat is taktiek Kale op De Dag zelf zal je wel merken hoe snel ik opgeef ga me toch niet veraden zeker. :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen:

Reageer

• kaledwaas

ik wist het...belgen zijn opgevers

Reageer

• Frederik
        Specimen Hunter
        • 05-01-2005
        • 1734

Heb niet graag last met de buren Kaledwaas dus ook niet met onze Noorderburen. :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :bow: :bow: :bow: :clap: :clap:

Reageer

• kaledwaas

Ach frederik..zo moeilijk zijn we nou ook weer niet...we laten je wel 1 visje vangen

Reageer

• rudy vis
            sportvisser
            • 01-02-2003
            • 656
            • merelbeke

hallo frederik je staat er niet alleen voor,ik denk dat de nederlanders rond de middag al naar huis zullen zijn.ofwel zijn ze zot gevist door ons ofwel zijn ze zat gemaakt door ons.vele groeten

Reageer

• Frederik
              Specimen Hunter
              • 05-01-2005
              • 1734

Rudy ik ben er zeker van dat jij gelijk hebt, die Hollanders weten niet waar ze aan beginnen. Maar een leuke boel gaat het zeker worden en daar kunnen ze de bovenhand in halen.

Reageer

• kaledwaas

Julli zien dat weer helemaal verkeerd....wij zijn zo zelfverzekerd omdat we WETEN dat we WINNEN

let op..na DE DAG zullen jullie jezelf met de koppen tegen een :headbanger: aan kloppen...whehehe

vervolgens zullen jullie :bow: :bow: :bow: voor ons
                en jezelf afvragen hoe het komt dat wij zoveel
                :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: vangen en jullie niets....

Reageer

• john van den broek
                  Specimen Hunter
                  • 30-03-2003
                  • 1089
                  • Venray

hallo frederik je staat er niet alleen voor,ik denk dat de nederlanders rond de middag al naar huis zullen zijn.ofwel zijn ze zot gevist door ons ofwel zijn ze zat gemaakt door ons.vele groeten

Ofwel hebben we een onoverbrugbare voorsprong opgebouwd.

John
                  Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• Loek van Kersbergen
                    Met enige kennis...
                    • 03-01-2003
                    • 289
                    • Lekkerkerk

Hi John en andere deelnemers aan DE DAG...
                    Naar huis voor de middag?? Denk ik niet . Kunnen stoppen
                    tegen de middag?? Denk ik wel weet je waarom??

Nederland: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish:
                    :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish:
                    :fish: :fish: :fish: :snicker:
                    Belgi‘ :uh:

Maar dat we nu eenmaal met vissen gaan winnen wil nog niet zeggen
                    dat we het nadrinken ook winnen, of wil jij me soms terugrijden???

Loek
                    MATCH VISSEN IS HET MOOIST

Reageer

• rudy vis
                      sportvisser
                      • 01-02-2003
                      • 656
                      • merelbeke

dat is waar loek ,het spijtige is dat we allemaal nog met de auto moeten rijden.

Reageer

• Frederik
                        Specimen Hunter
                        • 05-01-2005
                        • 1734

Glaasje op laat je rijden , zorg steeds voor een BOB als chauffeur. ke: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen: :lallen:

Reageer

• kaledwaas

Bewust Ontzettend Beschonken...dan komen we nooit thuis Frederik

Reageer

• minimus
                            Specimen Hunter
                            • 19-03-2003
                            • 1203
                            • Tilburg

Kan er geen tramrails gelegd worden tussen die visput en alle deelnemers. Dan kan Kaledwaas ons allemaal thuisbrengen. Lijkt me een sociaal voelend man die dat wel voor zijn viskornuiten over heeft !!!
                            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• kaledwaas

als we dat aan die belgen overlaten is het spoor net zo slecht als in antwerpen..nee laat maar..sta ik er met mijn rijstijl zo naast....ben gewend om over een goed spoor te rijden.. maar als er een goed spoor ligt...dan rijd ik wel hoor..zorgen jullie maar voor de tram..lolzzz..bijkomend voordeel is dat al onze spullen er ook in kunnen...

Reageer

• Frederik
                                Specimen Hunter
                                • 05-01-2005
                                • 1734

Tegen 11 oktober 2003 glanzen hier de tramsporen zo hard als jou Kale bol kaledwaas :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :zwaai:

Reageer

Working...