forum

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jos.holl

Ik denk dat ze bij die vijver beter spoorails kunnen leggen om met wagons de vis aan te voeren die de Nederlanders daar weg gaan vangen.

Tralalalalalalala.

Jos

Reageer

• Frederik
      Specimen Hunter
      • 05-01-2005
      • 1734

Vandaag goed gevist Joske bekijk de uitslag maar,is een voorsmaakje voor België-Holland. :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Reageer

• kaledwaas

pfff opschepper zeg hee die frederik..kom je ook naar nederland een keer met ons vissen op ECHT water fredje..we wachten met smart om jullie te laten izen wat ECHT vissen is.whahahahahahahahaha

Reageer

• Braakdraak
          Banned
          • 23-02-2003
          • 325

Oorspronkelijk geplaatst door kaledwaas
          pfff opschepper zeg hee die frederik..kom je ook naar nederland een keer met ons vissen op ECHT water fredje..we wachten met smart om jullie te laten izen wat ECHT vissen is.whahahahahahahahaha
          Dat is heel andere koek. Vissen in een aquarium kan iedereen.
          Niet om je te pesten of zo, Frederik, maar vind je dit een leuke manier van vissen?

Ik vis omdat ik van te voren nooit weet wat ik ga vangen. Dat is dé uitdaging van de sport (voor mij). Maar heb jij wel een uitdaging als je gaat vissen (behalve een hoge no****** tijdens een wedstrijd)? Je vangt altijd kilo's vis in die vijver.

Bij mij is het de vraag: ga ik wat vangen?
          Bij jou is het de vraag: hoeveel ga ik vangen?

Nogmaals: ik zeg dit niet om te pesten. Ik wil alleen maar weten of je dit wel écht een leuke manier van vissen vindt.

[Gewijzigd door Braakdraak op zondag 27 april 2003 @ 11:38]

Reageer

• minimus
            Specimen Hunter
            • 19-03-2003
            • 1203
            • Tilburg

Lust een slager nog biefstuk ??
            en lust een bakker nog wel tompoezen
            en doet de gyneacoloog nog aan sex
            na weer een hele dag tussen de flamoezen !!
            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• kaledwaas

[QUOTE]Oorspronkelijk geplaatst door Braakdraak
              Oorspronkelijk geplaatst door kaledwaas
              Dat is heel andere koek. Vissen in een aquarium kan iedereen.
              Niet om je te pesten of zo, Frederik, maar vind je dit een leuke manier van vissen?

Ik vis omdat ik van te voren nooit weet wat ik ga vangen. Dat is dé uitdaging van de sport (voor mij). Maar heb jij wel een uitdaging als je gaat vissen (behalve een hoge no****** tijdens een wedstrijd)? Je vangt altijd kilo's vis in die vijver.

Bij mij is het de vraag: ga ik wat vangen?
              Bij jou is het de vraag: hoeveel ga ik vangen?

Nogmaals: ik zeg dit niet om te pesten. Ik wil alleen maar weten of je dit wel écht een leuke manier van vissen vindt.

[Gewijzigd door Braakdraak op zondag 27 april 2003 @ 11:38]
              Vriendelijk doch een dringend verzoek aan Braakdraak..door mij te citeren en je eigen mening te geven ( met een ietwat neerbuigende ondertoon ) vind ik persoonlijk dat je mijn reply in een heel ander daglicht steld alsdat de bedoeling is.
              volgende keer die citeerknop maar achterwerge laten als het een reply van mij betreft...

Alvast bedankt

M.Vr.Gr.

Kaledwaas

Even voor de goeie orde....ik zal zo'n verzoek bij iedereen doen die mijn reply's daardoor "verkracht" en uit zijn context haald..niet alleen omdat dit nu marcel betreft.

[Gewijzigd door kaledwaas op maandag 28 april 2003 @ 12:22]

Reageer

• jos.holl

Ben het helemaal mee eens Kale.

En wat die vijver betreft.
                Als ik zo,n vijver in de buurt had met de daarbij behorende voorzieningen (leuke kantine, mensen om je heen, heel leuke omgeving en speelgelegenheid voor de kinderen) is het niet zeker dat ik ergens anders ging vissen. Trouwens volgens mij vist Frederik wel degelijk ergens anders daar zal ie zelf wel op antwoorden.

Jos

Reageer

• Frederik
                  Specimen Hunter
                  • 05-01-2005
                  • 1734

Marcel,

Mijn visserij ligt helemaal anders dan die van u dat geef ik toe, maar dat wil daarom niet zeggen dat het daarom makkelijker is voor mij als voor jou om mijn gewicht in vis bij elkaar te krijgen. Als de vis geen zin heeft mijn aas te nemen kan ik even goed een slechte visvangst hebben als jij. En ik weet dat dit niet om mij te pesten is. En ik heb plezier in de vissport die ik doe. En ik kan je ook meedelen dat ik bij jullie ook mijn plan kan trekken met het vissen. Onze vijver is ook geen aquarium, maar wel een wedstrijdvijver en die mag je normaal bepoten met één soort vis ofwel voorn, ofwel braserm of karper, enkele karpers moeten er altijd opzitten daar zij alles opeten wat blijft liggen dat wel. De uitdaging bij mij is van de betere vissers te kunnen verslaan dat is mijn motivatie om wedstrijd te vissen. Wanneer ik in de week ga vissen is het als ontspanning en dan maakt het mij niet uit wat ik vang of hoeveel ik vang neen dan ga ik om te genieten van mijn sport en de natuur.

[Gewijzigd door Frederik op maandag 28 april 2003 @ 06:37]

Reageer

• Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

Bedankt Jos en Kaledwaas hou het cool.

Reageer

• Slafes
                      Sportvisser
                      • 31-01-2003
                      • 844
                      • Leuven

Ik heb ook een kleine vijver gevonden waar ik voor 15 euro per jaar onbeperkt mag gaan vissen. Ik zit daar dolgraag, omdat ik weet dat er vis op zit die je normaal ook kan vangen op een kanaal of rivier...

Feit is, je weet dat er vis op zit, ander feit is, ben ook op de 20 keer dat ik vorig jaar geweest ben, wel 8 keer heel slecht gevist, waarvan drie keer gewoon niets was. Meestal is het dan ook zo dat de anderen weinig tot niets hebben.

Wat me verbaasde was: dat er 2 vissers waren die met een soort korrel visten, en die haalden de ene brasem na de andere boven. Om te zeggen dat wondermiddeltjes nog bestaan,...

Ik heb nu ook korrels, maar moet ze eerst eens uittesten... Ik geloof dat die mannen gewoon geluk hadden,...

Maar goed, dit jaar voor in de zomer ook gewapend met zalmeitjes eens proberen bij ons op het kanaal, met wat geluk vang je superdikke brasem, Benny kan dat bevestigen, zo van die mooie gouden...
                      http://www.wandelendetakken.be

Reageer

Working...