Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
freddy als je wil kan je toch altijd meedoen zeker was da nu toch,die dag moet je er toch wel zijn :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish:
Vraag dat maar eens aan de nieuwe Interim Voorzitter, ik spreek geen kwaad of slecht over de vereniging hij wel over de mensen. Moet maar eens vragen wat hij over mij gezegd heeft bij De Sportvissers, ik heb het op papier bevestigd gekregen van een goede vriend aldaar.
Ik vind het ook heel spijtig, maar er zijn dingen in het leven die je onmogelijk kan wijzigen. Hoop je toch spoedig ergens te ontmoeten. Oh ja : Wij zullen de eer van de BELGEN hoog houden, en als je een vervangende kapitein zoekt : geef een seintje
Voor de meeste mensen daar ben ik dood.
Tegen een dode praat je niet.
Maar ik kan je verzekeren het doet pijn.
En zeker de achterklap, maar ja dat moet ik tegen jou niet zeggen daar kan jij van meepraten.
Reageer