Is er een leven na vissen.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kaledwaas

nee jij trekt volle zalen lex..kanone..als mijn hond zo'n kop had als jij scheerde ik haar kont kaal en liet haar achteruit lopen

Reageer

• Frederik
      Specimen Hunter
      • 05-01-2005
      • 1734

Hallo Kale vriend laat niet op je kop zitten ik ben er nu terug om je te helpen ke:

Reageer

• lex

gdver...........Hij is terug en meteen weer twee tegen een.

Jos ,Mini, Maxi, Christ, Cor, Javah...........kom mij eens helpen!! Ik zit hier met een gekke Hagenees en een maffe Belg die tegen mij aan het zeiken zijn

Reageer

• Frederik
          Specimen Hunter
          • 05-01-2005
          • 1734

Lex,

Ik zou het niet durven om me tegen jou te keren maar zoals men bij ons zegt ik moet de kerk in het midden houden.

Reageer

• lex

Als het dezelfde kerk is............Bij ons zit de kerk ook in het midden en moeten we voor het zingen de kerk verlaten hebben

[Gewijzigd door lex op donderdag 5 juni 2003 @ 09:16]

Reageer

• kaledwaas

pfff ut is ook maar 2 dingen waar het bij jou om draait he...en ze ruiken allebei hetzelfde

Reageer

• pastoor
                ...

• 02-02-2003
                • 1118
                • Drongelen

Lex je gaat gewoon achter hem staan wijst naar boven en terwijl ie naar boven kijkt pies ja achter in zijn laarzen.

:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Reageer

• lex

Is nie waar kale.......ik denk ook wel eens aan eeuuuh........... :headbanger: :headbanger: :hammerhead: :hammerhead: :headscratch: :noidea: :noidea: nzeker: nzeker:

Reageer

• jagt

hoi
                    Lex!! en het nadreunen van het orgel dan.
                    :hammerhead: :hammerhead:
                    :devil: :devil: :devil:

mzzl cor

Reageer

• Frederik
                      Specimen Hunter
                      • 05-01-2005
                      • 1734

Jagt,

Lex weet zelfs nog niet hoe een kerk er van binnen uit ziet laat staan dat hij weet dat er een orgel binnen staat. Thuis zal hij wel weten waar de muziek uitkomt.(grapje Lex) kan het niet laten. ke: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Reageer

• lex

Waar de muziek uitkomt??..........weet ik.................ff denken................................wat was het nou???............................eeeeeuuhhh...... ..........................neenee niet zeggen...................................ik weet het............................................... ...................................yep............ ...........YEP IK HEB HET.........RADIO!!!!!!! :hammerhead: :hammerhead: :hammerhead: :bow: :hyper: :hyper:

Reageer

• minimus
                          Specimen Hunter
                          • 19-03-2003
                          • 1203
                          • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door lex
                          gdver...........Hij is terug en meteen weer twee tegen een.

Jos ,Mini, Maxi, Christ, Cor, Javah...........kom mij eens helpen!! Ik zit hier met een gekke Hagenees en een maffe Belg die tegen mij aan het zeiken zijn
                          Ja hij is fijn maar toch niet op Zaterdagmorgen 7.37 uur stelletje kwiepjanussen. Ik moet heel de week al om 6 uur m'n nest uit voor de arbeid en dan zal ik Zaterdagmorgen ook nog bij moeten springen omdat een Hagenees en een Belg een provinciegenoot van me te kakken zetten. Oppassen hé jongens want kom je aan Lex dan kom je ook aan mij. Misschien dat jullie het nog niet wisten, maar Brabanders onder elkaar daar kom je zelfs met een platina koevoet nog niet tussen !!!
                          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

Reageer

• Frederik
                            Specimen Hunter
                            • 05-01-2005
                            • 1734

Minimus met zes tegen twee vind ik ook niet mooi en zeker niet eerlijk maar met Kaledwaas en mezelf moet dat wel lukken onze kale telt voor 4 en ik voor 2 dus zes tegen zes is te doen. ke: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :clap: :clap: :clap:

Reageer

• kaledwaas

Oorspronkelijk geplaatst door minimus

Ja hij is fijn maar toch niet op Zaterdagmorgen 7.37 uur stelletje kwiepjanussen. Ik moet heel de week al om 6 uur m'n nest uit voor de arbeid en dan zal ik Zaterdagmorgen ook nog bij moeten springen omdat een Hagenees en een Belg een provinciegenoot van me te kakken zetten. Oppassen hé jongens want kom je aan Lex dan kom je ook aan mij. Misschien dat jullie het nog niet wisten, maar Brabanders onder elkaar daar kom je zelfs met een platina koevoet nog niet tussen !!!
                              [/B]
                              dat je dat niet eens over hebt voor hem,als lex me middenin de nacht :tel: dan kom ik echt me nest uit voor hem, om hem vriendelijk doch dringend te vragen waarom hij het in zijn hoofd haald me midden in de nacht te :tel:

[Gewijzigd door kaledwaas op maandag 9 juni 2003 @ 12:50]

Reageer

• Frederik
                                Specimen Hunter
                                • 05-01-2005
                                • 1734

Het doet deugd vrienden te hebben die je begrijpen ook al zijn ze van over de grens, daar heb je meer aan dan van voor de grens.
                                In mijn rug zijn de laatste dagen veel messteken geplaatst, gelukkiglijk is hij breed genoeg.
                                Ja er is nog een leven na het vissen en wat voor één.

[Gewijzigd door Frederik op dinsdag 10 juni 2003 @ 21:40]

Reageer

Working...