gestolen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • RenéTom
    Frequent aanwezig

• 10-10-2007
    • 121
    • Kerkrade

Ik heb ook pech gehad afgelopen zaterdag hebben ze uit mijn auto die geparkeerd stond op de parkeerplaats van mijn werk,in Duitsland i.b.v. Köln,( hekwerk met toegang via bedrijf'spasje,slagboom) al mijn hengelspullen gestolen, was allemaal nieuw materiaal want ik was begonnen voor de zomer vakantie 2007,en ik had vrijdag 19 Okt. daarvoor net een nieuwe winkelpikker gekocht. bij politie aangifte gedaan en nu afwachten,wat doet de verzekering?
    Het is onbegijpelijk wat die dieven voor schade berokkenen financieel en emotioneel.
    " Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer

• Driehoek
      Sportvisser

• 17-06-2007
      • 787
      • Rijssen

Financiele schade hoef je niet te hebben, als de verzekering uitkeerd.
      Maar emotionele schade dat is wat anders, niet te vergoeden!
      .
      Happy fishing.
      ----------------------------------------

Reageer

• Amadeus
        Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
        • 1626
        • Westerlee

Hoevaak zie je van collega vissers niet dat ze alles uitgestalt hebben aan het water en dat ze zelf even verderop bij de "buren" aan het kijken zijn.
        Vaak genoeg meegemaakt dat ik wel eens een tas met hengel tegenkom aan het water en dat de ( vermoedelijke) eigenaar een stuk verderop stond te praten.
        Ik zelf ben er ook niet vrij van, maar hou het wel in de gaten.

Het is gewoonweg jammer dat men niet met de poten van andermans zijn spullen af kan blijven en dan maakt het ook niet uit wat het is.
        https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Oekeboeroe
          Banned
          • 01-04-2006
          • 83
          • Klijndijk

Afgelopen zomer donders geluk gehad.

Ze hebben toen bij ons in de garage ingebroken en al m´n tuingereedschap meegejat.
          Ook stond m´n aanhanger open in de garage, met al m´n visspullenen, daar is helemaal NIETS uitgehaald. (Scheelt weer, had ´s avonds weer een wedstrijd). Ze zijn er zo aan langs gelopen en niet naar omgekeken.

Heb uiteindelijk alles weer vergoed gekregen maar had een best bedrag aan spullen kwijt kunnen zijn. Was nu al ruim 700 eurie´s

Maar de volgende nacht hebben ze deze gasten gepakt en bleken op de camping hiertegenover te staan. Bleken door het hele dorp willekeurig te hebben ingebroken.
          Helaas was al ons spul al weer ruim verpatst.

Groet´n Marcel

Reageer

• yannik
            De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

Je weet wat ze zeggen hé... "vandaag gestolen... morgen in Polen"
            Wie vist, die vangt!

Reageer

• vidar06
              Newbie

• 28-06-2007
              • 27
              • kerkrade

Ja, helaas een euvel dat hedendage steeds vaker voorkomt, zelf heb ik een grote hond die in de garage ligt, en die denkt: je mag er in vriend maar komt er niet meer uit. Maar alle gein bij elkaar, ik heb zelf een beveiligingsbedrijf met mobiele alarmsystemen, dit systeem belt me op mijn gsm als het alarm af gaat, vooral vanwege het feit dat veel verzekeringen alleen de dagwaarde uitkeren van gestolen materiaal, kun je er heel bekaaid afkomen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Reageer

• Oekeboeroe
                Banned
                • 01-04-2006
                • 83
                • Klijndijk

Ja, helaas een euvel dat hedendage steeds vaker voorkomt, zelf heb ik een grote hond die in de garage ligt, en die denkt: je mag er in vriend maar komt er niet meer uit. Maar alle gein bij elkaar, ik heb zelf een beveiligingsbedrijf met mobiele alarmsystemen, dit systeem belt me op mijn gsm als het alarm af gaat, vooral vanwege het feit dat veel verzekeringen alleen de dagwaarde uitkeren van gestolen materiaal, kun je er heel bekaaid afkomen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
                Klopt, ken ook zoiets, heb me pas van m´n werk een beveiligingssysteem gekocht en daar kun je de keuze maken om er een telefoon of meldkamerkiezer bij op te zetten. Werkt denk ik op dezelfde manier, geeft een signaal naar of een gekozen telefoonnr. of naar de meldkamer van de politie.

Heb de keuze gemaakt voor een vrij simpel setje met magneetcontacten op de garagedeur wat gewoon een hoop herrie moet maken, zodat ik nu wel wakker wordt als ze vlak bij m´n bed langs lopen.

Maar hoe moet ik dat bekijken, een mobiel systeem?

Groet´n Marcel

Reageer

• Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

Oorspronkelijk geplaatst door yannik
                  Je weet wat ze zeggen hé... "vandaag gestolen... morgen in Polen"

Pardon...?
                  groet,
                  Eduard

Reageer

• Amadeus

• 02-09-2007
                    • 1626
                    • Westerlee

Mijn spullen heb ik thuis opgeborgen in de meterkast.
                    Mooi opgeborgen achter slot en grendel.

Reageer

• yannik
                      De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
                      • 694
                      • Geraardsbergen

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                      Pardon...?
                      K' heb niets tegen de Polen hoor... Dit was gewoon een reactie op het bericht van Oekeboeroe, niet slecht bedoeld hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Oekeboeroe
                      Helaas was al ons spul al weer ruim verpatst.
                      Wie vist, die vangt!

Reageer

• RenéTom
                        Frequent aanwezig

• 10-10-2007
                        • 121
                        • Kerkrade

Hallo visvrienden, dit bericht wat jullie nu lezen heeft betreking op het geen wat mij op zaterdag 20 Oktober j.l. is gebeurt zie mijn berichtje van 21 Oktober ( gestolen).
                        Ik heb vandaag van mijn verzekering's maatschappij "interpolis"te horen gekregen dat ik geen aanspraak heb op enige schade vergoeding van de gestolen hengeluitrusting (kompleet met vier verschillende hengels+molens)en ander materiaal.
                        Was het in Nederland gebeurd dan zou ik het kunnen verhalen op de inboedel, maar tot een bedrag van 300,- Euro.
                        Ik heb het geprobeerd via de doorlopende reisverzekering,ook die draaien zich er tussen uit, ik was niet op reis maar aan het pendelen tussen thuis en werk en dat is dan niet gedekt.
                        Ik wil jullie alleen waarschuwen dat je de spullen goed in oog moet houden, neem niet te veel mee,alleen het hoognodige wat je denkt nodig te hebben, probeer zo veel mogenlijk met bekende of vrienden te vissen "op elkaars spullen letten" is een vrienden-dienst die zich loont.
                        Vissen moet leuk blijven,laat je hobby niet vergallen door een diefstal.

Groetjes en hou je spullen in het oogje !!!!!
                        René.
                        " Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer

• Buster
                          Met enige kennis...

• 21-08-2007
                          • 311
                          • Lingewaal

Wij hebben een slaapkamer over, die ik heb ingepikt voor hengelzooi. Wat ik gebruik staat in de garage. Mocht ik zaterdags een wedstrijdje vissen dan laad ik de auto zoals de meeste dat doen op vrijdagavond, dan zet ik de auto wel in de garage. Die auto stelen is maar even lastig, met mijn visspullen jatten ze een deel van mijn leven dat komt harder aan, veel daarvan is eigenbouw, wat amper te verzekeren is. gr J.

Reageer

• Buster
                            Met enige kennis...

• 21-08-2007
                            • 311
                            • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door Amadeus
                            Mijn spullen heb ik thuis opgeborgen in de meterkast.
                            Mooi opgeborgen achter slot en grendel.
                            Dan moet je toch een grotemeterkast hebben.

Reageer

• postjes
                              Newbie

• 09-04-2007
                              • 35
                              • Veenendaal

Oorspronkelijk geplaatst door Subarashii
                              Nee hoor als ik klaar ben met vissen maak ik altijd mijn spul schoon met een doekje en heet water. Mijn netten die laat ik ff in heet water zitten en die hang ik dan buiten op aan de lijn....
                              Pas maar op,
                              Zo dadelijk willen ze je waslijn jatten, nemen ze je net ook nog mee

Pieter

Reageer

• Amadeus

• 02-09-2007
                                • 1626
                                • Westerlee

@ Buster.
                                Ik heb naast de meters zelf nog een nis in de wand, en daar past precies
                                mijn foudraal met hengels in.
                                Mijn tas past precies onder de meter.

De voorgaande bewoner deed dit ook, der stond nl nog een winkle-picker in deze nis..........was hij vergeten.

Reageer

Working...