muziek

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • 4x14
    Banned

• 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
    mijn cd van de jostiband zet ik altijd op als ik hier zit of één van ome henk.
    :

is dit hem ?
    pas na een wedstrijd kwam er een hele stoet met vrachtwagens voorbij,allemaal toeteren enzo met zulke mensen erin. toch een leuk iets voor ze,want anders hebben ze helemaal niks te doen ! ze hadden het geweldig naar hun zin geloof ik,hele hordes met mensen kwamen naar ze kijken.

Reageer

• firesma
      Met enige kennis...
      • 25-04-2005
      • 325
      • Aan het water

Ik luister vooral rock muziek. Favoriet zijn momenteel The Arctic Monkeys, Bloc Party en Pearl Jam. All Time favorites zijn Bad Religion, NOFX, Metallica, Iron Maiden en Johnny Ca$h!

Machinehead is eerder genoemd in dit topic, vooral hun eerste cd is een klassieker met als uitschieter Davidian!! Wat een bruut nummer blijft dat toch http://www.youtube.com/watch?v=UNyzZQZHYs8 !!

Reageer

• Sido
        Sportvisser
        • 06-09-2005
        • 801
        • dorpje aan franekervaart

Als je dat eerste album van Machine head (Burn my eyes) goed vond, vind je die nieuwe, The blackening, vast ook wel goed. Heb je die al gehoord?
        Sido
        ____
        HSV: De Deinende Dobber

Reageer

• firesma
          Met enige kennis...
          • 25-04-2005
          • 325
          • Aan het water

Nee, nog niet geluisterd. Machinehead is een band die ik door de jaren heen uit het oog ben verloren. Mischien is dit een mooi moment om weer eens naar deze band te gaan luisteren

Reageer

Working...