never ending story

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • reijntjes
    Swingt(o)(i)pper
    • 12-12-2005
    • 3499
    • Asten

Triiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnngggg daar ging de telefoon van Bas weer die de prins opgevangen had onder water. De voorzitter van de dierenpartij aan de lijn . Ook dat nog dacht ............
    Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
    2016 walk-over Blauforlaet !
    2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
    2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
    2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• de bomber
      Harley davidson freak
      • 21-06-2006
      • 151
      • castricum

Ze vroegen zich af waar we in hemelsnaam mee bezig waren. Bas antwoorden hussen met je neus er tussen en hing op. Eigenlijk dacht hij iets anders maar dat zou te grof worden om op te schrijven. Iets later in de ochtend zo rond 7 uur zat antoinette met haar man eiren met spek te eten en toen ging haar beet verklikker af. al snel hadden die twee de vis aan de kant. een schiterende kooi karper van wel 30pond. De vis was juist in zijn 100 jarige cicles en sprak tot de twee dat ze 3 wensen hadden. ze wilden allebij de mooiste en de duurste hengels hebben en POEF daar hadden zij ze. En ze wilden dan ook nog maar wat meer geld op de bank hebben en POEF miljoenen op de bank. Echter bij de derde wens kwam tjakaa er aan gehold en die begon te schelden en te vloeken tegen die twee. Want hij had die vis gekocht voor hem om voor hem die drie wensen te hebben. Toen antoinnette net haar derde en laatste wens uitsprak gebeurde ......
      mvg, de bomber

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

ze zij ik wens dat mijn man een pik krijgt tot aan de grond en ................................hop weg waren zijn benen

Reageer

• ironny
          Moderator
          • 04-04-2006
          • 1377
          • Hamont

maakt niet uit dacht ze, verheerlijkt kijkend, benen zijn slechts een vervoersmiddel. er zijn veel belangrijkere dingen dacht ze kijkend naar ....
          Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• yannik
            De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

haar molenspoel die heftig tekeer ging (ze was blijkbaar vergeten om het geluid op te zetten). Dit zou hem wel eens kunnen zijn: de karper waar ze al uren op zaten wachten. Antoinette sprong naar haar hengel en gaf er een harde ruk aan zodat ze zeker was dat de vis goed gehaakt was want 1 keer verspelelen is genoeg dacht ze. Ze voelde direct dat het een grote was. Ze begon aan de dril van haar leven maar...
            Wie vist, die vangt!

Reageer

• de bomber
              Harley davidson freak
              • 21-06-2006
              • 151
              • castricum

Beste mensen het moet wel een leuk verhaal blijven op dit moment gaat het over mensen van het forum dus ff geen gorre praat aub. spuiliefhebber en irony als jullie het daar over willen hebben moet je volgens mij naar een ander type site
              De bomber
              mvg, de bomber

Reageer

• ironny
                Moderator
                • 04-04-2006
                • 1377
                • Hamont

Oorspronkelijk geplaatst door de bomber
                Beste mensen het moet wel een leuk verhaal blijven op dit moment gaat het over mensen van het forum dus ff geen gorre praat aub. spuiliefhebber en irony als jullie het daar over willen hebben moet je volgens mij naar een ander type site
                De bomber
                o vergist, dacht dat ik op t forum van kim holland zat...

maar serieus.... ik praat NIET over mensen van dit forum!!! mi is het een fantasieverhaal en dus welke interpretaties er ook aan worden gegeven door u, voor mij blijft t fantasie!!! enne.... volgens mij werd er over een naakte agente gepraat waar je zelf nog als aanvulling geeft dat eea door 2 vrouwelijke vissers is... dat is ook wel een beetje vragen om een pikante reactie..(in mijn ogen niet eens zo schokkend) maar idd als je aangeeft dat t om personen van dit forum gaat is het geen fantasie meer, ... is het voor mij wel een ending story geworden.
                Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• de bomber
                  Harley davidson freak
                  • 21-06-2006
                  • 151
                  • castricum

ze kwam tot de ontdekking dat haar spoel bijna leeg was. Haar man had een idee,als de mastodonte karper ff tot rust zou komen dan knoopte hij zijn lijn aan de hare en da zouden zij samen aan de dril beginnen.2 1/2uur later was de vis dan eindelijk aan de kant.Nou nog een halve meter. Bas kwam aangerend en gleed uit op zijn achterwerk. Hij krabbelde op en hinkte naar de waterkant. Nou das ook mooi de karper paste niet. Snel doken Bas Bjorn Frank en yannik het water in.Maar konden geen grip op het monster krijgen. Toen kwam reijntjes met een plan om het dier op de wal te krijgen namelijk.......
                  mvg, de bomber

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

de spuiliefhebber haakte ook af vanwege gezwam van deze en gene en dacht ach bekijk het maar ook......

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                      vis gek
                      • 06-06-2006
                      • 1231
                      • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                      de spuiliefhebber haakte ook af vanwege gezwam van deze en gene en dacht ach bekijk het maar ook......

HAHAHAHAHAHA ik ben lang weggeweest maar ik zie het al weer Het is nog steeds het zelfde
                      GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                        vis gek
                        • 06-06-2006
                        • 1231
                        • Brielle

En toen haakte de spuiliefhebber weer in want ineens had hij het geweldige iedee om er toch gewoon maar mee door te gaan met het ............
                        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

zetten van een punt bedoel je

nee laat maar marcel het is weer het oude liedje hier

Reageer

• The Frisian Viking
                            NHSF Erelid
                            • 27-06-2006
                            • 5454
                            • Feânwalden

Hoe laat je een hond miauwen en een poes blaffen, raad maar eens.

antwoorden komen volgende week
                            Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• The Frisian Viking
                              NHSF Erelid
                              • 27-06-2006
                              • 5454
                              • Feânwalden

Hond invriezen en over de cirkelzaag halen en de poes overgieten met benzine en dit aansteken.
                              Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• karperkoning
                                Karpervisser!
                                • 13-12-2005
                                • 878
                                • AELSE

Oorspronkelijk geplaatst door de bomber
                                ze kwam tot de ontdekking dat haar spoel bijna leeg was. Haar man had een idee,als de mastodonte karper ff tot rust zou komen dan knoopte hij zijn lijn aan de hare en da zouden zij samen aan de dril beginnen.2 1/2uur later was de vis dan eindelijk aan de kant.Nou nog een halve meter. Bas kwam aangerend en gleed uit op zijn achterwerk. Hij krabbelde op en hinkte naar de waterkant. Nou das ook mooi de karper paste niet. Snel doken Bas Bjorn Frank en yannik het water in.Maar konden geen grip op het monster krijgen. Toen kwam reijntjes met een plan om het dier op de wal te krijgen namelijk.......

Om een takelwagen te bestellen en zo het beest uit het water te takelen.
                                Ondertussen dat het takelbedrijf werd gebeld ging het beest er weer vandoor,de hengel kon nog net worden gegrepen...totdat de vis opeens...
                                http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
                                Karp Fishing 4 live!

De groeten
                                Ralph

Reageer

Working...