, al wordt dat aardig lastig want...
never ending story
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
spuiliefhebber heeft een aardige afwijking
maar toen ze eenmaal in die tent zaten begonnen ze toch weer over vissen te praten en al snel volgde erReageer
-
Reageer
-
ja dat zijn de vragen van het leven dat biertje ja dan zien de meeste vrouwen er beter uit na een halve krat ofzo
maar daar ging het nu even niet over de tent was kapot en diende gerepareerd te worden en snel ook want er kwam al een bui aan.Reageer
-
gingen ze gauw weer verder over de onzin van dit soort topics op het forum,zou je ze niet gelijk dicht moeten pleuren of laat je dit zo maar lopen .
ja pieter wist het eigenlijk ook niet,en vroeg zich af welke mafkees er eigenlijk mee was begonnen
Reageer
-
-
bleek het niet een fles bier te zijn wat pieter aan de lippen zette maar de lever fles van spui,en pieter die toch al een zwakke maag had na de karper van gisteren spoog vanuit de tent op zijn voerstek,wat toch wel een metertje of 30 was.
spuiliefhebber kwam niet meer bij van de pret en scheet in zijn broek van dit aangezicht.
terwijl dit schouwspel zich voltrek kwam arie aan dat is een gepensioneerde geitenfokker en die zei......Reageer
-
IK kwam net een vrouwtje tegen met een karretje achter de brommer en die was op zoek naar een soort van kampement van de een of andere meting van ja ik snapte het ook al niet ,maar ze had het over de leden van het een of andere vis forum die hier een beetje aan het feest vieren waren ,en nou had ze in de buurt wat bier verzameld ,want ze had het idee dat de mannen wel een biertje zouden lusten ,dus had ze een kar vol met bier bij zich ,en een schone onderbroek voor de spui ,want daar was iets uit de hand gelopen Maar de geiten fokker zij ik wist niet dat jullie hier zaten ,maar ze moest toch eerst nog wat eten vertelde ze dus als ik zo terug loop en ze zit er nog zal ik wel even vragen of ze nog even....Groeten van Jan de visserReageer
-
langs komt om julie te bevoorraden en julie nog wat 'gezelschap
' te houden. maar ik moet toch die kant op... en met de 'geitmobiel' ben ik er zeer snel... de -naar oude bokken stinkende- man sprong op zijn geit en vertrok... maar ondertussen was spui vergeten dat hij nog een hengeltje met wat dood aas had uitgegooid, de pieper waar hij in lag was namelijk erg van zijn ***ten aan het maken... ze sprongen uit de -met ducktape geplakte- tent en...
Wie vist, die vangt!
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer