Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
of er wel genoeg nooduitgangen waren. Die brandweerman was zeer geconcentreerd aan het inspecteren toen Pieter er aan kwam en die brandweer man met een koekepan knock-out sloeg.
Hij trok de kleren aan van de brandweerman en wist zo uit het huis te ontsnappen. Meteen ging hij naar schiphol om met de eerst volgende vlucht naar canada te gaan.
Daar aangekomen werdt hij opgewacht door de FBI die hem...
Gelijk weer op het vliegtuig zetten ,en hem de woorde influisterde oprotte en terug naar het land waar je vandaan komt ,je kunt niet eens schaatsen ,jij denkt zeker dat je hier de boel eventjes op z'n...
kop te kunnen zetten ,wie ben je dan helemaal wel ,met je slecht zittend brandweer pak ,daar zal je ook wel niet eerlijk aan zijn gekomen Straks ga je nog vertellen dat je lid ben van een strak georganiseerde hengelsport club en daar trappen wij al helemaal niet in Als je nou nog zou zeggen ik ben voorzitter van een geitenfokvereniging ,dan konden we er nog wat mee Maar met dat tweedehands brandweercostuum ,rest er maar een ding inpakken en weg wezen ,en dan kom je er nog goed af We hebben hier laatst ook zo'n mannentj e gehad die vertelde dat hij de spuivisser was Die had wel zulke wilde en vreemde verhalen ,dat we hebben besloten om hem een poosje in een kliniek voor op een vreemd spoor geraakte vissers hebben laten op nemen En daar kan ik verhalen over vertellen ,maar dat ga ik nu even niet doen ,voorlopig ga jij in een versneld tempo het vliegtuig in ,en die verhalen stuur ik je nog wel een keertje na .Dan kun je zien wat er van komt als je wat al te ....
veel vist enzo... Dus Pieter zat even later weer in het vliegtuig naar nederland. Maar halverwege gingen er een aantal mensen staan, 2 daarvan renden naar de cockpit. Nog geen 30 seconden later bleek dat het om een kaping ging, Het vliegtuig maakte een bocht van 90 graden (ze waren al bijna in nederland) en vloog rechtstreeks naar Irak. Ze hadden alleen het verkeerde vliegtuig te pakken en konden het knopje van "releas bombs" niet vinden. De piloot wist natuurlijk ook niet waar die zat want hij was er niet.
De kapers vonden al dat er wat veel mensen in dit bombardement vliegtuig zaten maar het was dus een passagiersvliegtuig....
De Kapers werden helemaal gek, ze deden de deur open en gooiden hun leider naar buiten, die 100kg explosieven die hij om zijn lichaam heeft hangen werken ook wel... Maar nu moesten ze zelf nog aan hun straf zien te ontkomen, wat doen we nu met het vliegtuig en...
besloten om onder luid gegil zelf ook eruit te springen helaas werden ze gelijk de motor ingezogen en die liep gelijk vast ,een spoor van shit erachteruit spuitend en pieter dacht gelijk aan het knippen van pieren voor de brasem niet zo gek ging dit.
maar aanboord was zoals altijd wel iemand met flight simulator thuis dus het toestel werd keurig op zestienhoven geland waarna iedereen de piloot op zijn eigen manier begon te bedanken.
ook zat er een blanke neger aan boord ,niet dat hij zo was geboren nee puur van de schrik ,die was natuurlijk gelijk illegaal rottedam in geschoten en wandelde op zijn gemakkie langs de rotte en vond daar 2 bejaarde die zaten te stokken en zei.........
he mannen willen ze bijten ,nou zij de oudste moet je kijken en hij liet zijn afgebeten arm zien.
jezus zei de albino neger hoe kan dat nou ,nou vertelde de 80 jarige ik sta mijn voer aan te maken en een klap hier voor mijn voeten en weg is hij met mijn arm.
dat geloof ik niet zei de neger en hij stak zijn arm in het water vervolgens gebeurde exact het zelfde alleen werd de kleurling volledig van de kant gerukt en verdween in de duistere diepte.
allemachtig zei pè tegen zijn broer aa ,bel de politie bel de politie en aa belde gelijk,ja hallo hier met de gebroeders nus er is hier iemand in het water getrokken en we zien hem niet meer.
ja kalm opa kalm vertel het eens rustig, wel godgl"&%$#_de zei aa uit rukken onmiddelijk naar de rotte.
en onmiddelijk kwamen ze in actie ,maar zoals jullie al raden .....het was te laat in de tussen tijd was het geraamte de kant op gespuugd met alleen het hoofd de handen en voeten er nog aan.
ook kwam daar net de spuiliefhebber aanwandelen met 2 temeiers en zei he moet ik dit verhaal soms alleen afmaken
Teake vd Meer is een friese carberatier... Het gaat dan over een stukje waar hij, als Auke Nus, naar het ziekenhuis moet. Daar wordt hij omgeropen als Meneer A.Nus. Toen heeft hij zijn naam maar veranderd in Auke Orgel.
Maar nu maar weer terug naar het verhaal of niet?
Oorspronkelijk geplaatst door Antoinette
waarop ze reageerden :" ja Spuiliefhebber aan jou de eer de boel recht te breien" prompt kwam Antoinette met tassen wol................
en zei nou breien maar en vervolgens begon de spuiliefhebber met het maken van geiten haren onderbroeken die zijn het lekkerst voor de winter zo vertelde hij.
maar hij raakte zo snel door de stof heen dat hij samen met antoinette op de brommer even naar het stoffenwinkeltje moest.
spuiliefheber nam plaats achter in het viskarretje en antoinette zei nou hou je vast daar gaan we...........
En klap zij de band van de kar,en de spuiliefhebber trilde weg in het karretje.Hij werd er gewoon een beetje opgewonden van.Het was maar goed dat hij een geite wollen onderbroek aan had want anders...................
Reageer