Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
was zijn ... helemaal uitelkaar getrilt. Alleen doordat hij door de trillingen helemaal geen gevoel meer had vanaf zijn buik liet hij alles lopen en zat dus zijn geitenwollen onderbroek helemaal...
Na ongeveer een kwartiertje lopen zag hij een markt, daar kocht hij een nieuwe onderbroek en die volgescheten wollen onderbroek gooide hij maar weg. Alleen de uitwerpselen trokken een groep ratten aan vanuit het riool die...
krijgen,ja dan kun je het beste even zelf aan hem vragen.
de spuiliefhebber vertelde dat hij aan het experimenteren was met het likken aan padden vanwegen het hallucinerende effect
maar hij zei ik weet niet meer wat wat is ik heb paddo's op en die kikkers gelikt en ik weet niet meer wat er met me gebeurd.
feit is wel dat toen ik naar het toilet moest van de week blies ik het glazuur van de pot.
en dus ben ik maar naar de dokter gegaan en die verteld dat het dus zeer goed mogelijk was dat ik onder invloed van de paddo's aan de hond van de buren heb staan likken
waardoor ik hondsdolheid heb gekregen. Na nader onderzoek werd geconcludeerd dat ik met een liter laxeermiddel per dag en 15 scheitbeurten er weer helemaal...
ziektekostenvergoeding. De spuiliefhebber nam met opzet wat minder van het laxeermiddel zodat de hondsdolheid langer zou duren. Daardoor verdiende hij er bakken met geld aan. Het probleem was dat hij naast Willem-Alexander woont die het aangaf als belastingfraude.
De spuiliefhebber werd teruggestuurd naar rusland om daar zijn straf uit te zitten. Ze hanteren daar echter wat zwaardere...
eisen aan het gevangenis-voedsel, het mocht niet teveel kosten, dus importeerde ze vele voorntjes uit nederland, zogenaamde bijvangsten...
Waardoor spuiliefhebber nog meer
Reageer