Andere mensen,van schrik liet hij zijn sigaret vallen.Al heel snel stond de hooiberg in de fik.Van schrik rende hij de hooiberg af en rende naar de waterbak,want in de vlucht was zijn broekske in de brand gevlogen.Nadat hij zich zelf had geblust kwam hij tot de ontdekking dat zijn billen helemaal verbrand was,snel ........
never ending story
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
alles mij vandaag tegenzit.
Op weg naar huis kom ik ook nog die (*&^%$#@ Pieter Stam tegen, maar na wat visgepraat viel die &^%$#@@! wel mee. Hij gaf me een hengel en ik ging met hem uit vissen....Sido
____
HSV: De Deinende DobberReageer
-
en toen was daar in eens
een uuuh
wedstrijd aan de gang en toen konden ze daar niet vissen,dus besloten ze om eens te gaan kijken want daar leer je natuurlijk ook van dacht sido aangezien ik ook pas sinds kort weet hoe ik een vis moet vangen en ook weet wat de voor en de achterkant is ga ik eens rustig zitten kijken bij een echte crack.
en daar zat hij jajaja scothorne daar gaan we eens achter zitten zei pieter en sido zei.......Reageer
-
pleur op man bij die mongool ga ik niet kijken,die is altijd vervelend tegen kleine jongentjes.Nee dat doe ik niet hoor.Laast zag ik hem ook al vissen en toen vroeg hij of ik een lollie wilde maar.............
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
maar toen zei hij dan moet je hem even zelf uit mijn broekzak halen ik heb even mijn handen niet vrij ik heb net lekker beet
Reageer
-
Sido zei nee dat doe ik niet hoor,maar voor dat hij uitgepraat was zat Pieter al met zijn hand in de broekzak van Scothorne.Na ff gegraaid te hebben zei Pieter ik kan die lollie niet vinden,dat kan kloppen zei Scothorne die zit er ook niet maar............
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
-
Als je nou een hengel uit mijn fouderaal pakt,gaan we samen ff een daagje vissen en leer ik je alle fijne kneepjes.Dus pieter pakte snel een hengel,en sido kon niet achterbblijven en samen viste..........................
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
-
nu werden ze allom herkend in madurodam de woonplaats van sido,maar verders leken ze nog maar weinig herkend te worden dus lieten ze t-shirts drukken met daarop de afbeelding van deze 2 heren
Reageer
-
-
-
ja zei sido dat is nu wel leuk zo'n shirt maar ik kom er wel een beetje mee voor jan met de korte achternaam te staan,ik bedoel iedereen ziet dat ik de kleinste ben die daar op zijn rug ligt.
pieter moest lachen en zei nee joh dit was maar een grap ik had maar 1 t-shirt laten drukken.
daar moest sido ook wel een beetje om lachen en samen stapten ze in de auto en reden richting haarlem om eens te gaan vissen in het noordzee kanaal en misschien ook wel in het b-kanaal ,maar dat hing nog een beetje ervanaf hoe de volgende verder ging met dit geschifte verhaal.
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer