Beginnende visser moet op cursus

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door reijntjes
    Na dit stuk is er een levendige discussie op gang gekomen in het Eindhovens dagblad.Even wat ingezonden brieven !
    15-06-2007.

19-06-2007

20-06-2007

22-06-2007
    Dit is nou wat ik bedoel over de media ... hoe meer aandacht hoe slechter het is .
    Je gaat mensen er bewust over na laten denken , en dat geef niet altijd een positief efect .
    gr lolo
    Groetjes
    Johnny

Match
    Feeder
    Stok

Reageer

• Bas74
      Newbie

• 02-06-2008
      • 14
      • Kleve

Weet niet beter.Is een examen van 160 vragen.Valt mee met alle zoet water vissen kunnen herkennen.Stukje Flora en Fauna. Stukje praktijk hoe een haakje aanbindt.En een hoe je een vis onthaakt.Heb begrepen dat het in Nederland makkelijker gaat.Overigens In NRW is een leefnet verboden.Leve de groenen.SCHEISSE

Groet bas

Reageer

• jodoti
        Vrije witvisser

• 03-02-2007
        • 207
        • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door reijntjes
        Vandaag in het eindhovens dagblad.
        Wat vinden jullie hiervan ?
        Ik vind het in ieder geval wat genuanceerder dan alle andere berichten van de laatste weken !
        Laten we alstublieft niet afzakken naar het Duitse model.
        In Nederland is alles al over-georganiseerd, maar in Duitsland blijkt het nog erger te kunnen, daar heb je al een vaarbewijs nodig om een roeiboot te gebruiken.
        Verder vinden ze het in Duitsland een misdrijf als je gevangen vis weer terug zet. Gebruik van een leefnet is streng verboden. Gevangen vis dient te worden gedood en mee naar huis genomen.

Ik ben echter wel overtuigd van het feit dat de jeugd een betere begeleiding nodig heeft om verantwoord te gaan vissen. Hiervoor is een taak weggelegd bij de hengelsport verenigingen, waarvan de meeste al reeds veel goed werk doen.

Dit jaar start Vlemmix Tilburg met speciale jeugd instructie dagen, welke dan snel door de overige vestigingen van Vlemmix/Raven zullen worden overgenomen.

Reageer

• Jan Broess
          Specimen Hunter
          • 21-09-2003
          • 1131
          • Nieuwegein

Oops... ik ben dus strafbaar! Ik heb in zomer 2006 in Moezel te Cochem gevist en alles teruggezet wat ik gevangen heb
          Greetz,
          Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• reijntjes
            Swingt(o)(i)pper
            • 12-12-2005
            • 3499
            • Asten

Pas op Jan je bent nu geregistreerd en komt de grens niet meer over !

Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
            2016 walk-over Blauforlaet !
            2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
            2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
            2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

Working...