Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik ga vanmiddag even op de brommer om een cadeautje, ben blij dat een vriend vna me belde anders was het vast zaterdag oid geworden dat ik er achter kwam en dan moet ik waarschijnlijk wel werken dus had ik dan niets kunnen kopen (blijven ademen!!). Mijn langste zin ooit Had even geen zin in punten sorrie
Bij ons hier in België, is vaderdag al geweest... vorige zondag om precies te zijn... mijn vermoeden is nu bevestigd... ik heb altijd al gedacht dat julie hollanders wat achter waren
hehehe die strijd tussen nederland en belgie is altijd hetzelfde he
maja wij doen niet aan vader en moederdag dus het geld blijft fijn in mijn portomonee
hehehe die strijd tussen nederland en belgie is altijd hetzelfde he
maja wij doen niet aan vader en moederdag dus het geld blijft fijn in mijn portomonee
Reageer