Lebbis had inderdaad een aardig stukje geschreven en het klopt ook nog watie heeft geschreven, maar dat neemt niet weg dat €325.000,- een behoorlijke smak geld is en dat er veel nuttigere dingen had gedaan kunnen worden van dat geld.
belastinggeld verspillen ????
Collapse
X
-
-
het is maar hoe je het bekijkt ,je hebt voetballers die het in een week verdienen.
ministers die het in een sec over de balk rotten kijk maar naar de hsl en de betuwe lijn.
als jij aan een hengelsport winkelier maar vragen staat te stellen en z'n tijd staat te verdoen en dan niks koopt en weggaat kost de man ook geld.
ik heb het er ooit 1 horen zeggen(man donder alstjeblieft op je kost me meer dan ik verdien)
dus niet vergeten dat alles geld kost ja wij vinden die pvdd hufters dus dan krijgt het de aandacht,zo gaat dat over en weer.Reageer
-
Ik vind de PVDD geen hufters hoor ze zullen vast en zeker ook goede dingen doen, maar om zo verkwistend om te gaan met ons belastinggeld, waarbij dan ook nog even vermeld moet worden dat de PVDD boel vragen stelt die al direct verworpen werden omdat ze vooruit liepen op de zaken, ja dan zet ik veel vraagtekens bij die PVDD.
Reageer
-
ja weet je volgens mij komt dit nu even in het nieuws,maar er word continu belasting geld versjacherd.Ik vind de PVDD geen hufters hoor ze zullen vast en zeker ook goede dingen doen, maar om zo verkwistend om te gaan met ons belastinggeld, waarbij dan ook nog even vermeld moet worden dat de PVDD boel vragen stelt die al direct verworpen werden omdat ze vooruit liepen op de zaken, ja dan zet ik veel vraagtekens bij die PVDD.
kijk maar naar referendum omtrent de burgemeester verkiezing utrecht ,volgens mij was dat ook weer een miljoen.
je wilt trouwens niet weten hoeveel er bij rijkswaterstaat word verkloot.
ik weet niet of je wel eens een viadukt midden in het land hebt zien staan omdat daar later een snelweg op zou aangesloten worden.
die weg is er alleen nooit gekomen,zou ligt het land vol met blunders die wij met zijn allen betalen
zo maar een voorbeeldje zoek maar eens op de veelzeggende zin over de balk
110 Miljoen over de Balk
Roetfilters, doen die wel echt helpen? We hebben het in dit geval over de achteraf gemonteerde variant waar de overheid 110 miljoen voor uit gaat trekken aan subsidie. Zeventig om de vrachtwagens aan zo'n fijn filter te helpen en nog eens 40 om ook bestelbusjes en personenwagens te plezieren met de zogenaamde milieuvriend. Zogenaamd, omdat de overheid er stellig van is overtuigd dat het werkt, roetfilter is goed dus punt uit. Onafhankelijke veelweters hebben echter zo hun twijfels. In grote steden zou een achteraf gemonteerd filter helemaal geen zin hebben. VROM is vastberaden: in plaats van onderzoek moet er eens een keer wat gebeuren. Gewoon even een impulsief aankoopje moet af en toe toch ook eens kunnen? Ach, belangrijkste is dat iedereen het volgende in acht neemt: Rijd met je hart Rijd met je hart
! Dag honderdtien miljoen euro!
-geschreven door: ProW-Reageer
-
Dat ben ik helemaal met je eens Martijn, wat betrefd het verkwisten van geld voor projecten die nooit afgemaakt worden of 10tallen jaren duren. Wellicht zou er eens een vrouwelijke president moeten komen?? Vrouwen beheren meestal beter het huishoudboekje (no offence
)

Reageer
-
-
Jullie hebben daar in hellevoet ook zo,n mooi droog dok liggen ,wat ook een min of meer bodemloze put is.Dat ben ik helemaal met je eens Martijn, wat betrefd het verkwisten van geld voor projecten die nooit afgemaakt worden of 10tallen jaren duren. Wellicht zou er eens een vrouwelijke president moeten komen?? Vrouwen beheren meestal beter het huishoudboekje (no offence
)
Groeten van Jan de visserReageer
-
Het is gewoon een graf land,Vanmorgen tanken 1,20 voor een liter diesel.Heel die regering op donderen.Nee wij wel een beetje het huis en de boot voor BEA opknappen.Ongelooflijk wat een land.

GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
Dat is inderdaad waar spui, er was zo eens een oud vrouwtje dat op de markt een goedkoop paar schoentjes wou kopen, helaas twijfelde ze een half uur tussen welke en welke de beste was etc, die schoentjes kostten 10euro; toen vroeg ze na een halfuur treuzelen of nog wat van kon. Waarop die marktkramer zijn cuttermes grijpt en een stuk van de zool snijdt en vervolgens de schoenen gratis meegeeft.
Reageer
-
120
ik had van de week voor 1 euro 5 getankt scheelt lekker.
gooi ik er 80ltr in x 15 cent is toch 5 euro daar uuh kun je tegenwoordig uuh ook niks meer voor kopen
.
ik kijk er niet meer naar eigenlijk ik gooi mijn tank vol en rij hem leeg ik vind het prima,ik verdien genoeg om me er niet druk om te maken
Reageer
-
Daar gaat het niet om of je genoeg verdient of niet,we zijn gewoon een beetje die staats kas aan het vullen.Daar gaat het om en voor 5 euro kan je toch een liter maden halen.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
nee dat gaat ook al niet meer 5,50 de liter.
de staats kas vullen lukt niet want er zit geen bodem in dat komt omdat er een hersenloos kabinet zit wat is gekozen door hersenloze stemmers
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer