Vissen en pijn.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

[quote=Angelique Bolk;82260]Als het argument broodwinning versus .... is, dan ben ik inderdaad exit en zien jullie mij hier niet meer. Wat mij betreft een gemiste kans voor de hengelaar.

[quote]

Ik heb maar niet gereageerd hier in dit topic,kan er niet zo goed tegen.Maar wat je hier schrijft daar geloof ik echt geen .............. van.Laat me toch niet lachen.
    Aangepast door brielsemaasliefhebber; 16-11-2007, 10:41. Reden: netjes uitdrukken
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• Driehoek
      Sportvisser

• 17-06-2007
      • 787
      • Rijssen

"Ik heb maar niet gereageerd hier in dit topic…"

Dat is maar beter ook Briel!
      Het is jouw 'ervaring' tegenover hun (geleerde)gelijk!!!
      wit gepleisterde graven is eens gezegd door iemand tegen zulken!
      en verder onthoud ik me maar van commentaar...
      Is namelijk een slag in de lucht voor hen die NIET open willen staan
      om waarheid te onderscheiden van (morale) idiotie/dwaasheid!

Hoe krom wil je het hebben, een moraalridder te zijn voor DIEREN,
      in een land waar de kinderrechten met voeten worden getreden!!!
      In een land waar kinderbescherming een wassen neus is!
      en jeugdzorg een zooitje... idioten die kinderen VAST zetten als criminelen
      die 'slechts' vragen om een beetje aandacht en liefde...

Met andere woorden, dieren zijn belangrijker dan onze eigen toekomst!
      de kinderen van nu, zijn de volwassenen van morgen!
      En die verkwanselen wij op grote schaal HIER in dit sociaal
      moeras van leugens...Nederland.
      En voor hen wil ik opkomen 'omdat hun werkelijk de stem wordt ontnomen...'

En nu weer ontopic!
      ik moest dit even kwijt...
      .
      Happy fishing.
      ----------------------------------------

Reageer

• brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

Mooi gesproken driehoek,het zijn gewoon een stelletje rukker daar in dat denhaag.We gaan gewoon helemaal naar de klote hier in het land.
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• Master
          Voerboer

• 26-02-2007
          • 1148
          • Zoetermeer

Dr Rose heeft men in al zijn onderzoeken nog nooit kunnen betrappen op ook maar het kleinste foutje. Ook in dit onderzoek niet. We zitten echter met een groot probleem, namelijk de doorsnee mens. Die geloven liever hun eigen percepties.

Een voorbeeld. Iemand bezoekt een dokter omdat hij pijn op de borst heeft. De dokter vind de oorzaak in de slokdarm en verzekerd de patient dat het absoluut niet zijn hart is. Herken je nu het volgende? De patient weigert min of meer om dat aan te nemen en leeft door met de veronderstelling dat hij toch iets aan zijn hart heeft. Hij voelt immers nog steeds pijn in de borst?

Veel mensen die terzake onbekwaam zijn hebben sterk de neiging af te gaan op eigen gevoelens en eigen percepties. Zelfs een afgestudeerde wetenschapper als Rose kan ze niet op andere gedachten brengen. Hij reageerd daarop met "ach, het zijn ook maar mensen". Goddank gaan die mannen toch door met hun werk. Nu nog bij de onder andere Pvvd mensen vinden die zijn werk wel waarderen en geloven in de uitkomsten van wat hij heeft onderzocht.
          Theo de Kreij.
          www.natuurzorg.eu

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

Reageer

• spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

tja bewijzen van het fabeltjes boek genaamd de bijbel zijn er ook niet en daar is ook een grote schare volgelingen van wereldwijd.

ik zou graag geloven maar ik moet bewijzen hebben tja dan is het geen geloven meer natuurlijk,maar dan weten we het wel zeker.

met de vis geld natuurlijk ook wel dat het is gebaseerd op wetenschappelijke veronderstellingen,luister ik geloof ook dat ze geen pijn kennen in de vorm zoals wij die ervaren.

zou de vis praten en gillen dan zou ik wel stoppen met vissen denk ik dus tot die tijd ga ik door.

Reageer

• Jakob
              <*{{{{><(

• 06-03-2007
              • 1870
              • Staphorst

Weliswaar een ouwe discusie, maar toch weer relevant met de Partij voor de dieren. De mening van veel mensen is gebasserd op de theorie van ene meneer Hegel (duitse filosoof en psycholoog), de vermenslijkings theorie. Heeft ook te maken met aaibaarheidsfactor.
              Gebruik gewoon je boerenverstand.
              Kijk eens naar een stier. Als die een ring in de neus heeft kan een klein kind hem rondleiden. Waarom? Omdat het trekken aan het touw hem zeer doet, dus loopt hij maar mee om dat te voorkomen.
              Ooit een dikke platte zien knokken aan een lijntje, die zwemt echt niet zomaar mee.
              Dus pijn? Ik geloof er niet in. Dit onslaat echter geen visser van de plicht om zijn vangst met respect te behandelen.

Reageer

• vidar06
                Newbie

• 28-06-2007
                • 27
                • kerkrade

reageren? niet doen!

pvdd is een partij die zich voornamelijk richt op de hengelsport omdat ze weinig tegenstand verwachten van die groep, onder het motto: elke visser is dom, want wie gaat nu aan de waterkant zitten vissen? Op die manier proberen ze te scoren, lukt dat niet dan horen we over enige tijd niks meer van die zogenaamde partij. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel van die gasten vreten met de kerst "wild" omdat het moet. Walgelijk die lui, moraal-prekers zonder ruggegraat en redenerent vanuit de luie schommelstoel. Rest my case.

Reageer

Working...