3.000
Collapse
X
-
Ja ik wil ook wel een polo gaaf man,ik hoor het wel als ze er weer zijn.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
Reageer
-
lol denk dat ik dan gek van blijdschap wordt eindelijk het ware gezicht achter deze geus
dat krijg je ervan als je te anoniem bezig bent

Reageer
-
heb even rondgeneusd op internet. Een shirt kost je ongeveer een 10tje, een polo 15 en een sweater met capuchon 25-30 euro.
vibrators bedrukken was ook mogelijk. Misschien een ideetje voor moederdag, 1 met visserslatijn.nl reclame er op.Reageer
-
Nog 17 te gaan en we hebben de 3000

Alleen nog niets van bas gehoord wat voor hoofdprijs de 3000 ste in ontvangst kan nemen.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
we hadden er vroeger 1 op de zaak op de koffie tafel staan als algemeen roer mechaniek voor de koffie de werkte perfect.
klik brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koffie met melk licht opgeschuimd
Reageer
-
Klopt Martijn, die was daar neer gezet. Dat was het oude bijna versleten exemplaar van de 2 buurmannen.
Theo de Kreij.
www.natuurzorg.eu
Hou van de natuur, laat je stek schoon achter 
Reageer
-
ik had begrepen dat hij van jou was maar dat je de kant niet meer raakte ermee
ik wist trouwens niet dat jij bij mij werkte
dat kan trouwens pas als je alle scheldwoorden in alfabetische zin van voor naar achter kunt opnoemen en weer terug
Reageer
-
Yes, vadaag heeft het 3000 ste, lid zich aangemeld op1e kerstdag 2007 en ze noemt zich " Paula " Gefeliciteed hoor meid, leuk dat je ons komt vergezellen, en praten of kletsen over onze "Passie".
Zalig kerst feest allemaal.
toegewenst door die hollander in Limburg "René Tom." Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Ik denk een geheel onverzorgde voetreis naar Japan

Reageer