visma 2008

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

visma 2008

Vandaag eens wat gesurft over het internet en kwam spontaan op de site van de visma, en wat bleek, komende visma is de entree voor vrouwen gratis
    Hebben de vrouwelijke vissers ook eens een mazzeltje
  • † John van der Zee
    [In Memoriam]
    • 16-11-2005
    • 1761
    • in zuidholland in een mooi visgebied

discriminatie voor ons
    Vissen is ontspannend.
    Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

Met Vriendelijke Visgroeten

vaste stokvisser????????

Reageer

• Buster
      Met enige kennis...

• 21-08-2007
      • 311
      • Lingewaal

Hoi Antoinette.
      Die mazzel gun ik je wel, denk alleen niet dat mijn echtgenote mee te krijgen is met een gratis entree, maar ik ga het wel proberen. Kan de organisatie niets organiseren voor niet vissende dames, een modeshow of zoiets kan mischien wel helpen. Mag mijn vrouw later op de dag mijne aankopen financieren. Ik zou ook wel eens gratis willen parkeren bij de Ahoy, zeker weten dat ik er nog een keer naar toe ga. Gr Jan.

Reageer

• antoinette
        Specimen Hunter
        • 13-11-2005
        • 1926
        • oudenhoorn

Tip voor goede en veilige parkeerplaats, ga niet met de auto naar de Ahoyhallen dat is geen doen in de stad en erg duur dat parkeren, zet de auto buiten de stad bij een metrostation daar parkeren is gratis en dan de metro naar zuidplein.

Reageer

• The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5454
          • Feânwalden

goed idee Antoinette, het is inderdaad erg duur het parkeren
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• yannik
            De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

Je kan het ook discriminatie noemen natruurlijk, tzou mij niet verwonderen dat alle hollanders nu verkleed als travestiet zouden komen
            Wie vist, die vangt!

Reageer

• RenéTom
              Frequent aanwezig

• 10-10-2007
              • 121
              • Kerkrade

Ik heb het geluk dat mijn ouders in "Rhoon"wonen als ik naar de visma ga dan ga ik eerst even buurten en dan met metro naar zuidplein goedkoper als parkeren bij Ahoy.
              ik woon nogal ver verweiderd van Rotjeknar, ja je kan niet alles hebben. een tip voor die gene die van ver komen probeer met meerdere man in een auto te gaan en dan de brandstof te delen dan blijft het betaalbaar, kijk maar naar de bezine prijzen das nie nix. en iets extra voor materiaal is nooit weg.

Blijf gezond, en niet te veel oliebollen, goede vangst voor 2008.
              " Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer

• belenbex
                Newbie

• 13-02-2008
                • 1
                • Rhoon

Visma 2008

Nu alle groothandels weer terug zijn is het dat tientje zeker waard, maar je kan altijd in de wijken rondom Ahoy parkeren. Werkt prima.
                Zag trouwens ook dat je een kortingvoucher krijgt van 9,50 euro bij binnenkomst. Heb je je parkeergeld alweer terugverdiend, toch?

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

nog een koopje hier ,ik was op de motorbeurs in utrecht 14 euro intree en 12 euro parkeren is dat nog wat.

belachelijk duur eigenlijk.

Reageer

• antoinette
                    Specimen Hunter
                    • 13-11-2005
                    • 1926
                    • oudenhoorn

Dat is nou iets waar ik me iedere keer weer over verbaas, vissers geven kapitalen uit aan hun hengelmatriaal, gooien ongeveer €25,- aan voer en aas in het water per wedstrijd, daarnaast vissen ze ook vrij met de bijkomende kosten, de benzine om naar de wedstrijden toe te gaan, ik gok dat dat al snel gemiddeld neerkomt op (ruw geschat inclusief maandelijkse afschrijving van het hengelmatriaal) €350,- . En dan gaan ze mieren over parkeergeld.....

Reageer

• ironny
                      Moderator
                      • 04-04-2006
                      • 1377
                      • Hamont

das heel simpel antoinette, parkeergeld is gewoon uitzuigerij en voegt niets toe aan het visplezier, het overige wel..
                      ik vind het persoonlijk misselijkmakend wat er aan entree en parkeergeld wordt gevraagd van alle beurzen tegenwoordig. Maar goed, parkeergeld spekt de gemeentekas natuurlijk heerlijk dus dat zal t m wel zijn. Maar van dat geld kun je wel weer 4 zakken voer in het water mieteren....
                      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                        vis gek
                        • 06-06-2006
                        • 1231
                        • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                        Dat is nou iets waar ik me iedere keer weer over verbaas, vissers geven kapitalen uit aan hun hengelmatriaal, gooien ongeveer €25,- aan voer en aas in het water per wedstrijd, daarnaast vissen ze ook vrij met de bijkomende kosten, de benzine om naar de wedstrijden toe te gaan, ik gok dat dat al snel gemiddeld neerkomt op (ruw geschat inclusief maandelijkse afschrijving van het hengelmatriaal) €350,- . En dan gaan ze mieren over parkeergeld.....

Kijk dit vind ik nu weer eens dom ge***.We betalen hier in dit graf land al genoeg belasting en dergelijke.Ik betaal toch niet voor niks wegenbelasting,maar nu moet ik ook nog parkeer geld betalen.En als ze je auto openbreken is het nog voor eigen risico.Kijk als ik moet betalen voor een bewaakte parkeer plek hoor je mij niet.Maar meestal is dat niet zo.

En dan nog iets vissen is een hobby van me.

Geld weggooien niet,weet niet of dat wel een hobby van jou is.
                        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• antoinette
                          Specimen Hunter
                          • 13-11-2005
                          • 1926
                          • oudenhoorn

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                          Kijk dit vind ik nu weer eens dom ge***.We betalen hier in dit graf land al genoeg belasting en dergelijke.Ik betaal toch niet voor niks wegenbelasting,maar nu moet ik ook nog parkeer geld betalen.En als ze je auto openbreken is het nog voor eigen risico.Kijk als ik moet betalen voor een bewaakte parkeer plek hoor je mij niet.Maar meestal is dat niet zo.

En dan nog iets vissen is een hobby van me.

Geld weggooien niet,weet niet of dat wel een hobby van jou is.
                          Ik gooi nooit niks weg dus ook geen geld (maar ik heb dan ook geen benzineslurper )

Reageer

• spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette

pffff laat mij lekker mieren .

ik geef nog veel meer geld uit aan vissen zelfs maar ik kan het moeiteloos betalen

gezeur

Reageer

• Jakob
                              <*{{{{><(

• 06-03-2007
                              • 1870
                              • Staphorst

Martijn, met die mooie smilies bedoel je deze toch niet?.

http://www.filmpjes.nl/bekijken/16267

Reageer

Working...