100x
je had niet zo iets van na 1 keer dit is niet normaal daar doe ik niet aan mee ,onvoorstelbaar.je hebt toch een geweten

zit ik dan met mijn persoonlijke ervaring beginnen met 6 jaar en gelijk wedstrijd vissen dan werd je geleerd hou je om hoort te gaan met de vis,weerhaakje platknijpen ,hakenstekertje afijn de meeste zullen het wel weten denk ik.
wat een simpele zielen die rally vissers

14/00 harde carbon geweven hengel en 20cm tussen dobber en carbon top
. maar ik snap je punt wel. Denk dat die beroepsvissers meer invloed hebben op de vistand dan een paar rally vissers. Die vangen op een dagje eens 1500 vissen dan komt er een beroepsvisser aan die trekt even die hele haven leeg das pas zonde. Die visserij is hier gewoon zo ingeburgert dat het een hele tijd duurt voordat het er echt uit is. Er zijn de afgelopen paar jaar zoveel mensen gestopt door die 30 vissen regeling in friesland, aan de ene kant jammer want je kon van sommigen een hoop leren kwa scherpte en uitloding. ik snap jou mening die die heb je gewoon normaal uitgelegt Hoop dat je het van mijn kant ook een beetje kunt bekijken. dat ik het niet erg vind dat als er mensen zijn die het nog wel doen maar ik het zelf niet meer doe

kom zelf ook uit prov. groningen, ik heb het nooit begrepen
groeten quido 

.......
Reageer