even niet meer
Collapse
X
-
-
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
Antoinette, je wil niet weten hoe vervelend dat is, een maand rond zwalken in Frankrijk, is echt afzien.
Helemaal weer opgeladen en ontspannen weer terug komen. Lijkt wel mooi en is het ook, de medaille heeft ook een andere kant, werkweken van soms meer dan 80 uur, vooral in het voorjaar en najaar.
Johnny, helaas je sollicitatie is afgewezen. Ik neem niet meer werk aan dan ik aankan alleen, mijn oude buurman, die een jood was, heeft mij een keer veel personeel toegewenst nadat ik hem weer eens geplaagd had. Ik heb lang genoeg in loondienst gezeten om te ondervinden dat personeel absoluut niet zaligmakend is. Meestal integendeel.Reageer
-
Ja alles heeft een keerzijde en ik denk dat het ook nooit anders zal worden.
Maar een maandje in frankrijk rondrijden en een hengeltje uitgooien lijkt mij wel wat

Reageer
-
machtig land eduard en de Franse cultuur is helemaal zo gek nog niet.. en als je daar in in de lente langs de wijnvelden loopt en daar bij een boer een wijntje pakt terwijl je tussen de bloemen en wijnvelden de zon achter de bergen ziet vallen, dan kom je ervan zelf achter wat echt genieten is..
maar ja... als je gaat vissen en continu geplaagd wordt door katvissen is dat wel even een zure appel...
maar toch.. leven als een god in frankrijk.. ik geloof er in!Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
ja jong, over smaak valt niet te twisten he.. maarre.. betrouwbare mensen heb je overal, zoals je ze ook nergens hebt
...Enne.. een goeie pot bier.. tja Heineken verkopen ze ook in la douce france.. ( en das maar goed ook)
maar ja, ondanks al het moois overal blijft toch echt "thuis best" overeind he, (zelfs in de polders..
)
Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
Marcel,
Zo langzamerhand begin ik de humor reacties van Martijn wel te missen. Het forum is nu een stuk minder lollig. Laat hem een keer een reactie op jou PC geven.
Groeten,
PeBo.]Member of the Easterwood dreamteam.
Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years
Groeten,
PeBo.Reageer
-
Fred, als je in mijn profiel kijkt dan staat daar dat ik organisatie adviseur ben, ik maak bedrijven certificerings gereed voor alle certifcaten op het gebied van kwaliteit, milieu, veiligheid, Arbo, produkt en procescertificaten, diervoeder(GMP) en voor menselijke consumptie(HACCP). Verder ben ik docent en ook nog adviseur voor de overheid, interim manager en veiligheidskundige.
heerlijk baantje!Reageer
-
Je hoort mij ook niet klagen, het is alleen vervelend als ik zo maar een hele maand geen wedstrijden kan vissen.
Ik moet mijn directie ook tevreden houden, als mijn directie zegt we gaan deze maand op vakante dan pas ik mij aan. Ik heb al 29 jaar dezelfde directeur, die mij 11 maanden per jaar mijn gang laat gaan en die ene maand moet ik mij aan passen aan haar ( en niet met tegenzin hoor.). Eerlijk verdeeld toch?Reageer
-
Hallo mannen,
Ben ff bij mijn maat online nog ff wachten en dan ben ik er weer.
Gullukkig missen jullie mij dacht al dat jullie mij liever kwijt waren.
Tot over een paar dagen.
mazzel
Reageer
-
Martijn gefeliciteerd met je tweede plek in de wintercompetitie is goede prestatie er vissen mannen mee die wel een visje kunnen vaangen...TOP.
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer