4x14 in team verpa

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • 4x14
    Banned

• 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

ik wil eerst wat zeggen over de liefhebbers hier. ik heb alleen wat gezegd over de black versies. de rest vind ik goed.
    ik heb er toch al vaker mee gevist, en er geen slecht woord over gezegd. dat is gewoon onzin.
    dit is gewoon weer om te stoken, mij hoor je er niet over zoals ik al zei.
    er zitten diverse goede vissers bij Verpa, slecht is het zeker niet !

@Eduard, wat bedoel je met 'Haha! ik snap het wel !' ???

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

hahaha die Stefan prachtig

Reageer

• brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

Hahaha zit je zelf maar weer er uit te ***len,nee ik weet echt wel wat je gezegd hebt.hahahahahahaha
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• 4x14
          Banned

• 10-12-2006
          • 849
          • Brielle

nou zit ik weer te ***len, het zal wel maar ik vind dit topic onzin.

Reageer

• Jakob
            <*{{{{><(

• 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

Ze zijn gewoon jaloers Stefan!

Reageer

• brielsemaasliefhebber
              vis gek
              • 06-06-2006
              • 1231
              • Brielle

Ach ja nu ben jij een keer aan de beurt,in plaats van een klapstoel visser.

HAHAHAHAHAHA
              GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                Ach ja nu ben jij een keer aan de beurt,in plaats van een klapstoel visser.

HAHAHAHAHAHA

nou je begint er over maar waar is Antoinette gebleven eigenlijk.

Reageer

• Jakob
                  <*{{{{><(

• 06-03-2007
                  • 1870
                  • Staphorst

Noem je dat een klapstoelvisser, bij ons noemen ze een klapstoelvisser een boerenkoolvisser, een oneerbiedige term voor iemand die niet zo vaak vist en dat je dat ook goed kan zien, zeg maar, maar zo iemand heeft vaak veel meer plezier dan wij. Ik heb wel eens een keer genadeloos klop gehad van zo'n boerenkool visser die naast mij zat, uitrusting waar een wedstrijdvisser niet mee gezien wil worden, maar een super kennis van het water. Hij viste die wedstrijd iedereen naar huis en ik ving pas vis nadat ik de kunst bij hem had afgekeken. Ik zag er vandaag ook nog 1 in een wedstrijd, maar hij won wel fluitend met 40 kilo aan dikke platten en zeelten.
                  Daar tegenover staat dat ik ook wel eens een boerenkool visser heb laten winnen, hij zat op de goeie plek en ik zat naast hem op een ietsje mindere plek, voor de wedstrijd waren we al in gesprek over de 1e prijs, in die tijd een carbonhengel van 11 meter, zelf had ik al 12½ m. Hij kon hem vanwege zijn gezin niet betalen en wilde hem o zo graag winnen en dus heb ik 2 dikke brasems naast het net gegooid, ik werd in die tijd zeer goed gesponserd. Ik heb nog nooit met zoveel plezier verloren. Terwijl ik toen best heel fanatiek was.

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
                    Daar tegenover staat dat ik ook wel eens een boerenkool visser heb laten winnen, hij zat op de goeie plek en ik zat naast hem op een ietsje mindere plek, voor de wedstrijd waren we al in gesprek over de 1e prijs, in die tijd een carbonhengel van 11 meter, zelf had ik al 12½ m. Hij kon hem vanwege zijn gezin niet betalen en wilde hem o zo graag winnen en dus heb ik 2 dikke brasems naast het net gegooid, ik werd in die tijd zeer goed gesponserd. Ik heb nog nooit met zoveel plezier verloren. Terwijl ik toen best heel fanatiek was.

je bent een goed mens

Reageer

• ironny
                      Moderator
                      • 04-04-2006
                      • 1377
                      • Hamont

Noem je dat een klapstoelvisser, bij ons noemen ze een klapstoelvisser een boerenkoolvisser, een oneerbiedige term voor iemand die niet zo vaak vist en dat je dat ook goed kan zien, zeg maar, maar zo iemand heeft vaak veel meer plezier dan wij. Ik heb wel eens een keer genadeloos klop gehad van zo'n boerenkool visser die naast mij zat, uitrusting waar een wedstrijdvisser niet mee gezien wil worden, maar een super kennis van het water. Hij viste die wedstrijd iedereen naar huis en ik ving pas vis nadat ik de kunst bij hem had afgekeken. Ik zag er vandaag ook nog 1 in een wedstrijd, maar hij won wel fluitend met 40 kilo aan dikke platten en zeelten.
                      ja jacob, als lezer beleef je zelf ook nog plezier aan zoiets. hoe heerlijk kan oneerlijk dan toch zijn he.

top actie
                      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• feedervisser
                        Met enige kennis...

• 27-03-2008
                        • 389
                        • merelbeke

proficiat jakob

woorden schieten tekort

gr marnix

Reageer

• lolo
                          Geniet maar niet met mate
                          • 01-05-2003
                          • 3873
                          • Weesp

Hahah geweldig he Jakob .

Zo man zal je nu nog dankbaar zijn dat weet ik zeker.

Gr John
                          Groetjes
                          Johnny

Match
                          Feeder
                          Stok

Reageer

• Jakob
                            <*{{{{><(

• 06-03-2007
                            • 1870
                            • Staphorst

Hij heeft het nooit geweten en hij is nu overleden. Ik kan het nu wel vertellen, mijn toenmalige teamgenoten wisten het wel, 1 daarvan zat naast mij. De man was de koning te rijk, zeg maar een droom kwam uit. Je kunt daar zelf een onvoorstelbaar goed gevoel over hebben, terwijl ik bij een normale wedstrijd dit nooit zou doen. Hij had toen nog een hengel van glasvezel van een meter of 7½ en zou die hengel nooit kunnen kopen, hij was zo vol vuur over die hengel dan kun je het die man niet aandoen, terwijl je zelf hengels zat hebt, die stok voor de neus wegkapen. Mijn gevoel zij dat ik dat niet mocht doen en ik heb daar nooit geen spijt van gehad, zelfs niet toen hij overal rondvertelde dat hij mij er dik had afgevist. Voor mij was het van het begin af duidelijk, die hengel was voor hem en als hij toen hetzelfde materiaal had gehad als ik, had hij mij op die plek er ook echt dik afgevist. Niemand werd er slechter van, dus vond ik het geoorloofd.

Reageer

• PeBo
                              Hengelaar

• 29-09-2007
                              • 2643
                              • Oosterhout

Jakob,
                              Ik heb je nooit ontmoet, maar toch goed ingeschat. Klasse!
                              Groeten,
                              PeBo.
                              ]Member of the Easterwood dreamteam.
                              Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
                              PeBo.

Reageer

• reijntjes
                                Swingt(o)(i)pper
                                • 12-12-2005
                                • 3499
                                • Asten

Geweldig dat ze nog bestaan.
                                De tranen schieten acuut in mijn ogen !
                                Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                                2016 walk-over Blauforlaet !
                                2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                                2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                                2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

Working...