Hup Holland hup
Collapse
X
-
ja gegild heeft ze, er waren 4 lawines die nacht, en heet was ze ook, alle sneew was s,morgens al weer weg...

Reageer
-
Laatste nieuws.
Gepubliceerd: vandaag 13:42
'Boulah verlaat training met politie'
Khalid Boulahrouz heeft de uitlooptraining van Oranje woensdag niet afgemaakt. De verdediger, die alle drie de pouleduels in de basis begon, stapte voortijdig van het trainingsveld. In een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne. Een woordvoerder van de KNVB kon geen uitsluitsel geven over de reden van zijn vertrek.
De training verliep tot dan toe kalm. De basisspelers van het duel tegen Roemenië hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De overige spelers deden vooral oefenvormen met afwerken op doel.
Woensdagavond weet Oranje wie zaterdag de tegenstander in de kwartfinale wordt. Zweden en Rusland maken in een onderling duel uit wie tweede wordt in groep D. Zweden heeft daarbij voldoende aan een gelijkspel. De Russen van Guus Hiddink moeten winnen om door te gaan.Reageer
-
Update:
De KNVB meldt dat het vertrek van de verdediger heeft te maken met familie-omstandigheden. Volgens de Telegraaf is zijn zwangere vrouw in het ziekenhuis van Lausanne opgenomen vanwege complicaties.
Bron : Nu.nl
Dat van zijn zwangere vrouw stond er net ook nog niet bij....Reageer
-
En dan hoor je ook nog eens dat het kind is overleden en hij wel gewoon wil doorspelenVisgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
ja dat is een professionele instelling.
laten we niet vergeten dat zoiets wel eens vaker gebeurd en dat sommige mensen(lees gewone stervelingen) dan de volgende dag ook gewoon aan het werk "moeten"
Reageer
-
nederland-rusland 3-1
deze ploeg gaat europees kampioen worden zeker nu de porugezen uitgebald zijn.
drama met bouhla geeft ze net nog dat laatste schepje om er bovenop te gaan, deze groep heeft "honger" naar succes en dat is de sleutel naar succes!
aanvaluuuhhh!!!
groeten RobertReageer
-
tja maar je zult toch echt gewoon ook tijdens de wedstrijd luiers moeten vervangen
jammer dat je de wedstrijd moet missen.... het wordt overigens 3-0
van persie, sneijder en van der vaart scorenHet verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
Zolang Robben maar niet opgesteld wordt, man man wat presteerde die slecht zeg de laatste wedstrijd
En hier thuis zijn we er ook klaar voor, bier zat en de nodige borrelhapjes daarmee gaat het helemaal lukken
Mijn voorspelling: 3-0 Nl
Finalewedstrijd wordt NL-DLKijk ik om me heen, sta ik midden in het levenReageer
-
Die Duitse Schweinhund uhhh steiger
heeft gezegd dat ze het sterkste land hebben uitgeschakeld. Whoehahahahahahahahahahaha. Wat een paasei is dat zeg. Als dat sterkste land is uitgeschakeld was het toch niet het sterkste land 
???
Bovendien lopen wij er nog steeds rond dacht is zo.Theo de Kreij.
www.natuurzorg.eu
Hou van de natuur, laat je stek schoon achter 
Reageer
-
ik denk dat het 4-1 word, niet te stuiten.. superteam...

Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

groeten quido 

Reageer