Hup Holland hup

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • boerenkool
    Verificatie gaande...
    • 18-11-2002
    • 101
    • landbouwstraat

Volgens mij was de taktiek van de Russen gewoon beter.
    De russen waren steeds een stap of stappen vooruit.
    De Hollanders liepen zich van hot naar her, de dekking over te nemen.
    Vanaf de eerste minuut liepen ze al achter de feiten aan.
    Wesley Snijder riep al na 10 minuten naar de dug-out wat te doen.
    Guus was taktisch een maatje te groot voor Marco, de russen kregen daardoor meer zelfvertrouwen, de hollanders minder... Het zijn volgens mij geen betere voetballers dan de hollanders. Als dat zo was dan was AZ bij de EUFA cup toch ook door Zenith weggespeeld? (Zenith is hofleverancier van het nationale rusissche elftal).

Reageer

• john van den broek
      Specimen Hunter
      • 30-03-2003
      • 1089
      • Venray

De grootste tactische blunder is niet op het veld geweest !

Het drama van de familie Boulahrouz heeft meer impact gehad op de spelersgroep dan iedereen voor mogelijk houdt.

Marco had de spelersgroep daarvoor moeten beschermen, met alle respect natuurlijk voor het drama wat er is voorgevallen.
      Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• ironny
        Moderator
        • 04-04-2006
        • 1377
        • Hamont

boerenkool,
        nederland hefet echt een beter elftal dan de russen. je moet ze alleen allemaal winnen om kampioen te worden en dan moet het ook allemaal goed vallen. of vind je dat 4 jaar geleden de Grieken ook het beste team hadden? Als je een favorietenploeg hebt moet je het waarmaken. Ik ben van mening dat van Basten het tactisch aflegde tegen guus en dit keer ookniet de juiste beslissingen nam. Daarnaast waren de russen ook gewoon goed en kwam nderland niet aan voetballen toe, mede door Boulah die slim werd vrijgelaten bij aanvallend spel en daar niet mee om kon gaan. Ik denk dat het persoonlijk drama bij Boulah ook parten heeft gespeeld mbt het frivole wat oranje in het begin wel had.

John, interessante stelling. Hoe had van Basten dit dan moeten doen?
        Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• Ivo-69
          Noob

• 12-04-2008
          • 166
          • Zuidland

Het gerucht gaat dat de russen doping zouden hebben gebruikt.

ik vond die russen wel erg fit ogend (ten opzichte van de nederlanders) aan het einde van de wedstrijd...
          Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

Reageer

• ironny
            Moderator
            • 04-04-2006
            • 1377
            • Hamont

Oorspronkelijk geplaatst door Ivo-69
            Het gerucht gaat dat de russen doping zouden hebben gebruikt.

ik vond die russen wel erg fit ogend (ten opzichte van de nederlanders) aan het einde van de wedstrijd...
            lijkt me inderdaad niet meer dan een gerucht. waar komt dit vandaan? logisch dat je fit oogt als de favoriet gesloopt hebt. das een drug genaamd adrenaline...
            Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• koopman
              sd

• 27-06-2007
              • 126
              • fvgdfg

RUSLAND - Afgelopen zaterdag werd de ploeg van Marco van Basten met 1-3 uitgeschakeld door de Russen, onder leiding van Guus Hiddink. Een Russische ploeg die sterker dan ooit speelde en niet moe te krijgen was.

Volgens UEFA reglementen zou de wedstrijd eigenlijk al overgespeeld moeten worden. Het terugnemen van een gele kaart door een arbiter mag namelijk niet. De KNVB heeft laten weten dat ze niet verder zullen procederen, maar zullen ze dat ook doen bij doping gebruik aan Russische kant?

De BBC heeft vandaag een artikel geplaatst waarin de mogelijkheid wordt genoemd dat de Russische spelers aan de doping waren. Dit zou onder andere te zien zijn geweest aan de blauwe tong de nummer 10, Andrei Arshavin. Een blauwe tong is een na effect van doping.

Als de BBC hierin gelijk heeft zouden de Russen gediskwalificeerd moeten worden. Daarbij zou Oranje komende donderdag toch nog moeten spelen tegen Spanje.

Reageer

• koopman
                sd

• 27-06-2007
                • 126
                • fvgdfg

Dat blauwe krijg je van Aquarius. Gewoon een sportdrankje met een blaauwe kleur. Ik ken mensen die het spul niet willen drinken, omdat de tong er blaauw van wordt. De Russen dronken Aquarius, Dus dat is de simpele verklaring. Je tong wordt ook niet zo blauw van doping. Kan soms een beetje gebeuren omdat de aders wat opzwellen.

Reageer

• koopman
                  sd

• 27-06-2007
                  • 126
                  • fvgdfg

De finale wordt dus: Spanje - Duitsland

Worden we toch nog kampioen!

Wilhelmus van Nassouwe
                  ben ik, van Duitsen bloed,
                  den vaderland getrouwe
                  blijf ik tot in den dood.
                  Een Prinse van Oranje
                  ben ik, vrij onverveerd,
                  den Koning van Hispanje
                  heb ik altijd geëerd.

Reageer

• pinda1
                    knoeiert

• 01-12-2007
                    • 48
                    • bergschenhoek

Spanje verdient kampioen!
                    Gelukkig hebben onze oosterburen niet weer mazzel gehad en heeft gewoon de best voetballende ploeg gewonnen...
                    Felicidades a España!!!

groeten Robert

Reageer

• Randy Breukel
                      Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
                      • 244
                      • Rozenburg (zh)

Indd, spanje was veel sterker, technisch mooi voetbal, de doelpunt vond ik toch een beetje twijfelachtig maar mooi dat het de 69jarige toch gelukt is

Oranje was favoriet, maar daarna Spanje, het spel van Duitsland vond ik vergelijkbaar met dat van Oranje tegen Rusland, met het verschil dat het geen 1-1 werd in de 90min,

mooi spel van Spanje dit EK
                      De groeten

Reageer

• Master
                        Voerboer

• 26-02-2007
                        • 1148
                        • Zoetermeer

Ik heb al mijn oranje vlaggetjes nog hangen. Over een paar weken speelt het olympisch elftal. Daar gaan we toch zeker ook maximaal achter staan? Weer terug naar zolder dus en ophangen die handel. Hup Holland Hup !!
                        Theo de Kreij.
                        www.natuurzorg.eu

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

Reageer

• Eduard
                          Moderator
                          • 11-08-2004
                          • 3278
                          • Sappemeer

Dames... laten we niet vergeten dat het Grauvell-VDE Team wel mooi eerste is geworden bij het WK voor teams (zal wel aan het voer liggen...) en ook een mooie derde plek voor "ons" in Tsjechie... dus: Laat die vlaggetjes maar lekker hangen!!!! Hup Holland Hup!!!
                          groet,
                          Eduard

Reageer

Working...