lijst van viswateren mee
Collapse
X
-
-
Heren als jullie dit nivo zo laag vinden en er zo moe van worden !! Ga dan lekker op een ander Forum zitten klagen of je gal uit spugen.
Schijnbaar toch een nivo wat net voorbij een koe komt .
Wat zijn we slim he .
JohnGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
ja had het even gemist na 3 maanden geen internet maar ik ben al weer aardig genezen hier.
zal hem om te beginnen eens van mijn favorietenlijst halen.Reageer
-
Hahahaha dat wil ik mee maken jij kan niet zonder het forum je bent zwaar verslaafd.Ik kan talloze berichten van je opzoeken hier waarin je dreigt om weg te gaan maar je bent er nog steeds.En kijk dat heb je met verslavingen.hahahahahahaha

GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
Reageer
-
wat zit jij nou te lachen joh simpele .Reageer
-
Martijn we kunnen je zo inmiddels een grote mond maar o zijn klein hartje .
Toch ben je wel lief hoor

Ik heb het wel eens vaker gezegt je hebt een eerlijke menig het komt alleen zo beroerd je keelgat uit
wat een doorslag geeft op je toestenbord 
Mazl JohnGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
wat is er nou weer met mijn toetsenbord
nee ik word een beetje agressief als men gaat zitten zeuren over een spelfout.
ben in staat om je door die telefoonkabel heen te trekken dan.
mafkezen ,en vooral jij douwe mafkees
als je hier in de buurt woonde had ik je allang een keer het lel ingetrapt.
Reageer
-
Hey
waar maken we ons nu druk om
de oorspronkelijke vraag van pieter is al veel eerder beantwoord.
als je elkaar in elkaar wil timmeren doe dat dan bij ajax-feyenoord rellen.
en als je daar geen ballen voor hebt moet je hier ook je mond houweAls de vis niet naar jou komt...
moet jij naar de vis toe.
The Bream BusterReageer
-
Dan ben je pas achterlijk als je daar gaat lopen meppen. Voor mij heb je pas ballen als je dat juist niet doet. Zolang het bij verhaal blijft, zoals hier op de site vind ik het nog wel kunnen. Iedereen heeft zijn eigen standpunt en zijn eigen gelijk.
Sommige mensen zijn hier recht voor zijn raap en ik mag dat wel, liever als achter je rug om. Ook voor recht voor zijn raap zijn moet je een paar flinke ballen bezitten.
Waar ik moeite mee heb, meneer Post, is mensen die anderen oproepen om voor hooligan te spelen, dat is pas ballen, maar die zitten dan op de plek waar je hersens horen te zitten.Reageer
-
mooi verwoord Jacob.
hooligans zijn sukkels.
schijt laarzen die alleen in grote groepen hun mening verkondigen.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer