was wel een happy end zo te zien, en ook nog een mooi schuurtje er aan over gehouden, wel jammer dat ie die vis miste trouwens...had trouwens ook nooit mijn spullen weggedaan...
Mijn man heeft een hobby...
Collapse
X
-
-
Nee ik had mijn visspullen ook niet weggedaan
, had ze eerder verkocht HA HA HA HA HA.
Maar ze hebben een mooi schuur en hij heeft immers al zijn karperspullen nog, alleen voor de helft moet je wat verder lopen.Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Hobby's het is maar wat je leuk vind,Ik weet wel dat mijn vrouw er nooit moeilijk over heeft gedaan ,wij zijn dan ook nog van de ouderwetse stempel .De man werkt en zorgt voor een zo goed mogelijk salaris ,e,a hangt dan weer van veel factoren af hoe groot dat dan wel is ,maar dat maakt niet uit want de vrouw draagt er dan weer zorg voor dat e,a op gemaakt word ,en dat lukt wel bij de meeste vrouwen ,eigenlijk vind ik dat soort mannetjes wel een beetje zielig,ik bedoel die[ mannen] die zeggen ,als ik zeg dat we zondag naar de woonboulevard gaan dan doen we dat ook.ha ha .Groeten van Jan de visserReageer
-
Wanneer is dat ervoor geweest dan, heb het gemist word dat nog herhaald of zoMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
hey gooiten
gister avond om half 9 was het op rtl 4.
op rtl.nl en dan uitzending gemist kun je het nog bekijken.
mvg,
BerndReageer
-
Oant MoarnMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Hoi allemaal,
hier is een link, mocht je de uitzending gemist hebben of nog eens terug willen bekijken.
groetjes Robin
"De beste tijd moet nog komen"Reageer
-
wat zeurwijf ik begrijp die jongen helemaal
en wat zit die gekleurd dokter phil te zeveren en dat vrouwtje gelijk te geven volgens mij wou hij d'rop
Reageer
-
Die karperjunk heeft blijkbaar nog wel tijd gehad om zijn echtgenote te bezwangeren, als een hobby boven vrouw en gezin gaat ben je niet goed bezig. Trouw dan niet en blijf vrijgezel of je moet alle twee plezier aan de hobby beleven. Het was de eerste keer dat ik het programma heb gezien, kreeg gaandeweg steeds meer het gevoel dat veel is wegknipt om vriendelijker over te laten komen op de buis. Zijn vrouw had er beter aan gedaan om haar vissertje met karperzooi en al op de keien te zetten. Ventje zit zo weer verslaaft op karper te vissen, ik wens haar sterkte.
Reageer
-
Die karperjunk heeft blijkbaar nog wel tijd gehad om zijn echtgenote te bezwangeren, als een hobby boven vrouw en gezin gaat ben je niet goed bezig. Trouw dan niet en blijf vrijgezel of je moet alle twee plezier aan de hobby beleven. Het was de eerste keer dat ik het programma heb gezien, kreeg gaandeweg steeds meer het gevoel dat veel is wegknipt om vriendelijker over te laten komen op de buis. Zijn vrouw had er beter aan gedaan om haar vissertje met karperzooi en al op de keien te zetten. Ventje zit zo weer verslaaft op karper te vissen, ik wens haar sterkte.
hahahahaha meer dan 2 miljoen vergunningen en dat is echt niet alleen van mensen die echt enkel en alleen graag vissen,ja natuurlijk wel in basis maar een bijkomend voordeel is de rust van hun "wijf"en na afloop even de prijzen verdelen in een cafe.
hé gezellig
en dan met een stuk in je hol weer naar huis en toen ja zo is bezwangerd door een laveloze visser hahahaha echte liefde zeg maar
Reageer
-
Ja ik heb het ook een paar keer mee gemaakt bij ons in DenBriel dat manlief door zo'n kenau uit de kroeg werd geplukt,na aanvankelijk heel veel praatjes ,was hij toen de dame binnen kwam wel in ene zeer kalm ,en met de staart tussen de benen verdween het mannetje achter zijn vrouwtje aan Wat een ***lo het is al heel lang geleden maar als hij weer eens een grote mond heeft komt het weer boven water,er zijn altijd mensen die zo iets nou een maal nooit vergeten,maar van zo'n vrouwtje vind ik het ook niet zo slim ,die hebben toch andere middelen om zo'n kereltje goed aan te pakken ,dacht ikGroeten van Jan de visserReageer
-
Vertel Jan, hier lezen ook behoorlijk wat vrouwen mee, dus gooi maar wat opties op tafel.
Knoop in de kleine jongen? een boel vrouwen kunnen niet van die kleine knoopjes leggen of zoiets als in Afrika, eerst water en dan weer van bil?Reageer
-
Een echte vrouw Jacob die hoef je geen trucs leren dat zit er gewoon in gebakken die hebben dat standaart mee gekregen bij de geboorte,en die weten het juiste moment te kiezen om de joker in te zetten niet te vroeg maar ook niet te laat ,en daar gaat het om ,precisie Maar je hebt ook van die vrouwen die werken met de botte bijl ,en daar heb ik nooit geen positieve resultaten van gehoord.Dat zijn ook vaak vrouwen zonder tranen reservoir,als dat niet goed werkt gaat er ook veel fout ,dat soort vrouwen treffen bij het huwelijk meestal iemand die na een of twee maanden gaat vissen ,en daar maar moeilijk van is af te brengen ,eigenlijk zorgen de dames er voor dat zo'n man van ellende gaat vissen ,en niet om dat hij dat nou zo leuk vind,maar zo'n kerel staat ook met zijn rug tegen de muur en weet het ook niet meer,dan maar een wereld op zoeken waar je wel begrip ontvangt,en waar ze wel naar je sterke verhalen luisteren kijk als zo;n vrouw daarna een beetje zielig begint t doen ,dan denk ik dat ze het hele huwelijk niet heeft begrepen ,de strohalm die het huwelijk nog over eind kan houden ligt dan helemaal in de handen van de vrouw,en de op lossing die ik voor haar heb bedacht is ,MENSCH GA VISSEN MET DAT GEBAKKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Groeten van Jan de visserReageer
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

groeten quido 

Reageer