Mijn man heeft een hobby...

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

Jan wat een wijsheid
    Groetjes
    Johnny

Match
    Feeder
    Stok

Reageer

• Jakob
      <*{{{{><(

• 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

Spui, je dacht toch niet dat ik iets te vertellen had thuis, het is gewoon: hier en nu,
      maar ik mag van mijn vrouw zeggen dat ik de baas thuis ben. Dus ik ben wel solidair met Janb

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

deze vrouw moet ook melden dat haar man een uuh hobby heeft

Japanner verbreekt wereldrecord rukken

Een Japanner is erin geslaagd het wereldrecord masturberen te verbreken. Masanobu Sato wist tijdens de jaarlijkse masturbatiemarathon in San Fransisco maar liefst acht uur en veertig minuten achtereen zichzelf af te trekken.

Sato is een groot liefhebber van tantra-seks. Naar eigen zeggen heeft de ouwe rukker het al eens klaargespeeld tien uur lang de handkar te trekken.
        Tijdens de masturbatiewedstrijden waren er niet alleen mannen te bekennen, ook de vrouwen deden een duit in het zakje. De 28-jarige Amerikaanse 'Kitty Cat' heeft bij de vrouwen het eremetaal in de wacht gesleept. De vrouw vingerde maar liefst zeven uur achter elkaar en kwam in die tijd maar liefst elf keer klaar. Zowel Sato als Kitty Cat mochten het seksspeeltje 'Tenga', een nieuw soort vibrator mee naar huis nemen.
        De 'masturbate-a-thon' werd dertien jaar geleden voor het eerst georganiseerd. De masturbeermarathon is ontstaan uit protest tegen de onderdrukking van seksualiteit in het preutse Amerika.

Reageer

• RenéTom
          Frequent aanwezig

• 10-10-2007
          • 121
          • Kerkrade

Die Japanner moet uitkijken dat hij geen spataderen krijgt op zijn "Jollie"van het lange staan.
          " Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer

• schepnetje
            hobby's vissen en vissen

• 21-08-2007
            • 233
            • Musselkanaal

acht uur en veertig minuten achtereen zichzelf af te trekken.
            is hem geraden ook moest er niet aan denken dat die aan mijn lolly stond te trekken

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Master
              Heb je het liever andersom dan? Die [edit forummanager]?

ik uuuh zeg wel niks meer weer 2 waarschuwingen.

Reageer

• Jakob
                <*{{{{><(

• 06-03-2007
                • 1870
                • Staphorst

Spui, en je bent nog wel zo netjes opgevoed.
                Ik heb ook zelden zo,n meegaand type ontmoet, ik kan het mij haast niet voorstellen dat jij een waarschuwing krijgt.
                Open en direct communicerend en vooral to the point. Ik wil jou graag met Douwe in de politiek, zal Den Haag nooit meer saai en nietszeggend zijn.
                Als je je spaarkaart aan waarschuwingen vol hebt, krijg je dan 2 sterren?

Reageer

• spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

geen idee ,als ik in mijn profiel kijk word de lijst met waarschuwingen langer en langer.

ach ja op een gegeven moment mag je een maandje of zo niet op dit forum.

maar na een maand blijk je meestal toch niet zoveel gemist te hebben

je moet natuurlijk elke scheve komma ,gelijk melden met de rapporteer knop.

dan vind bas het vanzelf en kan hij ook niet anders dan het rapport opmaken

Reageer

• Jakob
                    <*{{{{><(

• 06-03-2007
                    • 1870
                    • Staphorst

Oh, zitten hier zulke tere zieltjes op het forum?
                    Hebben die niks beters te doen? Ik heb mij nog nooit aan je taalgebruik of aan je postings gestoord, integendeel brengt wat leven in de brouwerij.

Kunnen de mensen die op de rapportknop niet relativeren of tussen de regels door lezen, het is maar een dooie boel hier als je weer een maand lang een pleister op geplakt krijgt, heb ik gemerkt toen je internet van de ene naar de andere provider over ging en soms is de waarheid hard.

Reageer

• Buster
                      Met enige kennis...

• 21-08-2007
                      • 311
                      • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                      hahahahaha meer dan 2 miljoen vergunningen en dat is echt niet alleen van mensen die echt enkel en alleen graag vissen,ja natuurlijk wel in basis maar een bijkomend voordeel is de rust van hun "wijf"en na afloop even de prijzen verdelen in een cafe.

hé gezellig

en dan met een stuk in je hol weer naar huis en toen ja zo is bezwangerd door een laveloze visser hahahaha echte liefde zeg maar
                      Zou dat een lavenloze junk nog lukken dan ?

Reageer

• Buster
                        Met enige kennis...

• 21-08-2007
                        • 311
                        • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                        geen idee ,als ik in mijn profiel kijk word de lijst met waarschuwingen langer en langer.

ach ja op een gegeven moment mag je een maandje of zo niet op dit forum.

maar na een maand blijk je meestal toch niet zoveel gemist te hebben

je moet natuurlijk elke scheve komma ,gelijk melden met de rapporteer knop.

dan vind bas het vanzelf en kan hij ook niet anders dan het rapport opmaken

Blijf je toetsen rammen zoals je gewend bent, wel zo leuk om te lezen.

Reageer

• reijntjes
                          Swingt(o)(i)pper
                          • 12-12-2005
                          • 3499
                          • Asten

SPUI FOR PRESIDENT !!

Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                          2016 walk-over Blauforlaet !
                          2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                          2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                          2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• cverhoeven
                            Match visser

• 30-07-2008
                            • 339
                            • Oisterwijk

Laten we iedereen in zijn waarde laten, we zijn tenslotte niet allemaal hetzelfde.
                            Ook ik heb wel eens mijn twijfels bij sommige postings, maar dan druk ik niet direct op de rapporteer knop.
                            In zo'n geval zal ik eerder de betreffende poster even een pb sturen om e.e.a. uit te praten.
                            Mocht dat echter niet opgepikt worden, of het is echt beneden alle peil dan pas zal ik rapporteren.

Dus pluk de dag en geniet van het leven, los het samen op......
                            To match or not to match thats the question

Reageer

• tester
                              Maas en Waal visser
                              • 06-03-2004
                              • 2596
                              • Son

Hallo hobby vissers

ik snap het probleem niet zo mijn vrouw is blij als ik een dagje ga vissen
                              gr Gerard

Reageer

• Johannes

Oorspronkelijk geplaatst door tester
                                Hallo hobby vissers

ik snap het probleem niet zo mijn vrouw is blij als ik een dagje ga vissen
                                Dat kan natuurlijk ook de oplossing van een probleem zijn...

Reageer

Working...