Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Blijkbaar had ik dit jaar weer goed mijn best gedaan, want de sint kwam met een heel speciaal kado.
Nl. een bijzonder handig en plat opvouwbare transportkar voor als je weer eens een kilometertje of wat met volle uitrusting door het weiland of langs de waterkant moet ploegen.
Ik had al wel zo'n ding maar die nam altijd de halve auto in beslag dus niet echt handig. Deze is op te vouwen tot een pakketje van slechts 4 cm dik en de dikke luchtbanden zijn afneembaar en in een afzonderlijke tas mee te nemen zodat je ook geen vieze banden in je auto krijgt.
Ander voordeel is dat deze wat hoger op de wielen staat zodat je de poten van de koffer of plato niet door het hoge gras hoeft te trekken.
Een nadeel was er ook te vinden nl. de geur die van die bandjes komt
suc6
Gerrit
Na een ritje door de weilanden met de diverse koeievlaaien rondom de bandjes, zal je nog terug verlangen naar de lekkere rubberlucht
Reageer